Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil høre om det er nogen som har erfaring med B2B webshops, da jeg går og tænker på at lave en webshop med sko og tøj. Jeg er lidt i tvivl om butikkerne har lyst at lave noget af deres indkøb på denne måde.

Det er ikke mærkevarer men gode prisbillige varer, som leveres fra dag til dag. Det drejer sig og varer til meget gode priser, som vil være lagerførende. Udover det faste sortement vil der forekomme varepartier og tilbudsvarer.

Da vi ikke ønsker store administrations udgifter og mulige tab, vil vi indføre betaling samtidigt med at ordren bliver afgivet!

Er det afskrækkende?

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 12:35

Hej

For at svare på dit sidste spørgsmål, så nej! Jeg tror ikke det vil virke afskrækkende. Men i må jo have nogle mulige partnere allerede siden i har tænkt jer at lancere siden?

Ifht. siden, er den lavet? Har i fået jer et klart design osv? Hvis ikke så giv mig et kald.

+45 52 19 55 58

Simon Højlund

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Total Webløsning Skrevet kl. 12:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du er på udkig efter en shop med denne beskrivelse, er der ingen tvivl om at en magento shop ville være mest optimal. Samtidig lyder det til at du vil fokuserer på kunde henvændelser via søgemaskinerne & her er magento også optimal. Du er velkommen til at kontakte mig i en privat besked, hvis du har behov hjælp, mht. udviklings processen.

God dag.

Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:59

Hej Hdam,

Vi er et bureau beliggende i København, som arbejder både med B2C og B2B shops. Vi bruger primært Dandomain som platform. Du kan se mere til firmaet her: www.cyklopstudio.com Hvis du er interesseret, kan vi lige vende din idé over telefonen? Mit nr er 29 60 36 80

Med venlig hilsen

Andreas Funch

Cyklop Studio

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Skrevet kl. 08:32

Tak til Simon, Asbjørn og Andreas for jeres interesse for min tråd.

Det er rigtigt at jeg har fokus på b2b da de varer jeg sælger henvender sig til butikker. Varerne befinder sig i den billige ende, og det vil ikke være muligt at rejse land og rige rundt og sælge, derfor overvejer jeg at lave en webshop, hvor kunden med et login kan købe.

Men det er fortidligt at sige om det vil blive til noget, og det vil også have betydning for afgørelse hvor meget en sådan shop koster.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:56

Hej HDAM

Om de afskrækkes af online betaling med det samme, er svært at svare på, da jeg ikke tror der findes en "fælles nævner". 

I min egen webshop med sikkerhedsskilte, giver jeg virksomhederne kredit, og det er slet ikke muligt at bestille med det samme. Men det skyldes også at mange af dem der handler hos mig, er større virksomheder, og "ham" der handler, er fx. sikkerhedsrepræsentant, og har ikke mulighed for at betale. 

Dertil kommer, at min gennemsnitsordre er lav og jeg tror kunden hurtig er videre, hvis jeg kræver et dankort for at gennemfører en ordre på fx. 250 kr. :)

Jeg har faktisk haft online betaling, men kun 10 % valgte denne løsning... (hvilket nok skyldes jeg også havde kredit mulighed dengang :))

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 09:09

Hej,

Jeg kan opsætte en B2B webshop for jer, til billige penge.

Hvis i vil have der skal betales online og med det samme, kræver det en betalingsløsning hos nets (1000 kr årligt og 250 kr i oprettelse)

Ellers har i også muligheden for at bruge PayPal som er gratis, men de snupper lidt penge ved hvert overført beløb.

Jeg ved ikke om i har hjemmeside men ellers kan jeg skaffe jer et tilbud som lyder 150 kr årligt. (1000 mb) er nok til den løsning jeg kommer med.

Send mig gerne en PM hvis i vil høre prisen for opsætningen. :)

Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Skrevet kl. 09:15

Hej Boysen

De kunder som vil købe via webshoppen vil typisk være små eller mellem store butikker, hvor indehaver selv står for indkøbet.

Jeg har tidligere selv købt på denne måde i udlandet uden problemer.

En anden mulighed, men ved ikke om den findes, er at kunden foretager sit køb men beløbet vil ikke blive trukket før efter en aftalt tid. Men det kræver at der er sikkerhed for pengene. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:19

Jamen hvis jeg var dig, ville jeg starte ud med upfront betaling, de små virksomheder har normalt kreditkort. Hvis ikke de har, så vil jeg anbefale at du gør det muligt, at de kan betale forud til din konto. 

Også kunne du skal overveje at tilbyde dem kredit, efter de fx. har handlet for 5000 kr., eller 10000 kr. (hvad du finder passende). Jeg tror de fleste virksomheder har forståelse for at de ikke bare kan få kredit ved første handel. Men senere, og bliver de stor kunder, bør man overveje dette, som en fordel til dine kunder. 

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Skrevet kl. 09:20

Hej iBixen

Tak for interesse

Jeg er ikke klar til en webshop løsning endnu

Du kan se min kommentar på tråden vedrørende webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)