Den kan vi alle jo bruge, som tidligere nævnt er vores database rimelig ny, men så ligger muligheden der også fpr at være med fra starten
Iøvrigt kam jeg se der faktisk er mange der ikke skriver alle de tilladte link men kun 1-2 link
Har endda artikel uden link, så nogen vil også bare dele viden med andre :)
God dag til jer alle
Det giver også meget god mening kun at holde sig til 1 eller 2 links. Hvis du smider ét link i en artikel går alt "juice" jo direkte til det ene link, hvorimod hvis du smider 3 links i artiklen, så bliver den fordelt på de 3 links :-)
Det giver også meget god mening kun at holde sig til 1 eller 2 links. Hvis du smider ét link i en artikel går alt "juice" jo direkte til det ene link, hvorimod hvis du smider 3 links i artiklen, så bliver den fordelt på de 3 links :-)
Lige præcis :) tror også godt det kan betale sig at lave rimeligt lange indlæg - da Google ser bedre på disse (hvis de ellers er af OK kvalitet)
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Nu har jeg mistet overblikket, men det ville være rigtig fedt hvis der var en som ville lave en liste over de nævnte danske artikeldatabase kataloger vi indtil videre har nævnt i denne tråd
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
er alle rigtigt gode i forhold til SEO. De har pagerank 2 & 3 + de har en helt masse indgående links, og ikke specielt mange udgående!
Dette gør at man kan trække en hel masse SEO juice lige i øjeblikket, og så går der kun 5 timer før dine artikler kommer online!
Håber i vil benytte dem, og håber jeg med tiden får alle 3 artikelkataloger i top 10, i Danmark.
Hej hej :)
Jeg var lige inde på din artikeldatabase (vier,dk) og så at du viser forfatternes email adresser offentlig når man klikker på linket til deres profil. Det synes jeg du skal rette hurtigst muligt sådan at folk ikke bliver tilmeldt alverdens spam lister.
Jeg er blevet oplyst problemet og er i fuld gang med at finde en løsning :) Men indtil videre kan folk være helt rolige.. :) Tror ikke der sker noget.. men ja, man ved aldrig!
Tusinde tak fordi du gør mig opmærksom på det.
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Jeg er blevet oplyst problemet og er i fuld gang med at finde en løsning :) Men indtil videre kan folk være helt rolige.. :) Tror ikke der sker noget.. men ja, man ved aldrig!