og så går der kun 5 timer før dine artikler kommer online!
Det er modigt nok at skrive det ;) Det kan forstyrre din nattesøvn - du bliver overrasket over hvor mange der sidder klokken 24-02 om natten og skriver artikler. Held og lykke med dem, konkurrence er jo sjov nok.
Smed lige et par artikler ind på dine kataloger, men sprang dog Vier.dk over, da jeg af princip ikke vil betale for at lægge artikler ud. Og når google finder ud af du tager penge for dette, så bliver de links nok ikke så meget værd.
I skal også være meget velkomne til at benytte Akitao.dk. Den er helt ny, og er stadig i "teststadiet" men der sker løbende udvikling resten af måneden og i februar. Her får forfatterne også 60% af reklameindtægterne, og så er den naturligvis gratis at benytte.
Jeg har også tænkt mig at afholde blog-carnivals her på min nye Amino blog. Så mener i, at i har nogle rigtig gode artikler eller blogindlæg, samt gode ideer til emner, så kom endelig med dem!
Smed lige et par artikler ind på dine kataloger, men sprang dog Vier.dk over, da jeg af princip ikke vil betale for at lægge artikler ud. Og når google finder ud af du tager penge for dette, så bliver de links nok ikke så meget værd.
Tusinde tak for dine artikler.
Beklager rigtigt meget, men det koster bestemt ikke noget at lave en artikel på vier.dk - det er en fejl som jeg vil få rettet hurtigst muligt.
Beklager meget fejlen!
Som kompensation kan du give mig dine keywords, URL og dit emne (i en PM) og så skal jeg skrive en artikel på Vier.dk for dig - uden betaling.
Endnu engang, beklager jeg.
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.