Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der en dansk top 10 artikeldatabase ranking/liste?

Side 2 ud af 7 (69 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine Artikeldatabaser:

Vier.dk

Countdown100.dk

& ugmtv.dk

er alle rigtigt gode i forhold til SEO. De har pagerank 2 & 3 + de har en helt masse indgående links, og ikke specielt mange udgående!

Dette gør at man kan trække en hel masse SEO juice lige i øjeblikket, og så går der kun 5 timer før dine artikler kommer online!

Håber i vil benytte dem, og håber jeg med tiden får alle 3 artikelkataloger i top 10, i Danmark.

Hej hej :)

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:56

seOrdbogen:
og så går der kun 5 timer før dine artikler kommer online!

Det er modigt nok at skrive det ;) Det kan forstyrre din nattesøvn - du bliver overrasket over hvor mange der sidder klokken 24-02 om natten og skriver artikler. Held og lykke med dem, konkurrence er jo sjov nok.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 18:04

Ja, du har ret :) det er måske lidt modigt!

Du har jo gjort et suverænt stykke arbejde med Goon.dk - det håber jeg kun på at kunne gøre 50% så godt!

Men er sikker på der er et stort behov for det i Danmark. Derfor jeg lavede dem.

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 18:50

Jeg kan så også nævne bibibib.dk som dog kun har en PR1. Men lidt har også ret :)

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 13:12

Og hvis jeg må være så fri at foreslå min egen artikeldatabase også: Artikeldatabasen.dk

Her godkendes artikler dagligt :)

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 13:18

seOrdbogen:

Ja, du har ret :) det er måske lidt modigt!

Du har jo gjort et suverænt stykke arbejde med Goon.dk - det håber jeg kun på at kunne gøre 50% så godt!

Men er sikker på der er et stort behov for det i Danmark. Derfor jeg lavede dem.

Tak skal du have. Selvfølgelig kan gøre det lige så godt :)

Behovet for viden, gode råd og hjælp er der jo altid, så ja :)

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 02:32

seOrdbogen:

Mine Artikeldatabaser:

Vier.dk

Countdown100.dk

& ugmtv.dk

Smed lige et par artikler ind på dine kataloger, men sprang dog Vier.dk over, da jeg af princip ikke vil betale for at lægge artikler ud. Og når google finder ud af du tager penge for dette, så bliver de links nok ikke så meget værd.

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 03:09

I skal også være meget velkomne til at benytte Akitao.dk. Den er helt ny, og er stadig i "teststadiet" men der sker løbende udvikling resten af måneden og i februar. Her får forfatterne også 60% af reklameindtægterne, og så er den naturligvis gratis at benytte.

Jeg har også tænkt mig at afholde blog-carnivals her på min nye Amino blog. Så mener i, at i har nogle rigtig gode artikler eller blogindlæg, samt gode ideer til emner, så kom endelig med dem!

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 05:53

marjoe:
Smed lige et par artikler ind på dine kataloger, men sprang dog Vier.dk over, da jeg af princip ikke vil betale for at lægge artikler ud. Og når google finder ud af du tager penge for dette, så bliver de links nok ikke så meget værd.

Tusinde tak for dine artikler. 

Beklager rigtigt meget, men det koster bestemt ikke noget at lave en artikel på vier.dk - det er en fejl som jeg vil få rettet hurtigst muligt. 

Beklager meget fejlen!

Som kompensation kan du give mig dine keywords, URL og dit emne (i en PM) og så skal jeg skrive en artikel på Vier.dk for dig - uden betaling. 

Endnu engang, beklager jeg. 

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 07:07

Du kan lægge artikler pa  1klik  pagerank 4

Billige seo pakker

Side 2 ud af 7 (69 indlæg)