Hej Aminoer, Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilket CMS system i bruger i henhold til dem der kører et affiliate site. - Hvilket CMS kører i? Og så generelt tips and tricks som kunne være gode at vide. Ser frem til at hører jeres input?
|
Martin Friis Guldborg:- Hvilket plugins kører i med på jeres site for at drive affiliate sitet mest optimalt?
Jeg bruger mit eget udviklede CMS system, da jeg på den måde kan holde koderne opdateret og sikret på højest muligt plan. Jeg kan på den måde også selv definere hvor bredt min cms system skal fungere.
Martin Friis Guldborg:- Hvorfor er dette CMS det rigtige valg for Jer?
For mig er det lige så godt, som at bruge WordPress eller Joomla, eller andre systemer, da jeg er lidt retro på dette punkt, og godt kan lide den advance der er i, at gøre det selv, samt have fuld kontrol over sikkerheden.
Martin Friis Guldborg:- Hvilket CMS kører i?
Jeg køre et fuldt ud og up-to-date CMS system som jeg har udviklet på i gennem længere tid. Dog er dette ikke en source-mulighed, da det kan svække mit CMS sikkerhed.
------
Det godt valg for en som ikke er programmerings "nørd" ville nok være noget lignene WordPress, Joomla eller noget andet hvor man kan vælge et template, og customize det, og så ellers bare gå igang med sin side. (Det kommer selvfølgelig an på, hvad formålet med dit CMS system er.)