Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - hvilken "slags" er bedst?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg vil gerne åbne en Webshop med nogle hundrede varenumre til at starte med. Jeg har læst en del rundt omkring på nettet og i diverse tråde her på amino. Der er flere forskellige former for webshops, alt efter hvordan det er de er bygget op. 
Jeg ville gerne have noget pænt, moderne design, og selv have en finger med i spillet til det. 

Jeg skal bruge en som kan hjælpe mig med at sætte webshoppen op, designe, og hjælpe mig igang med opsætning.

Kom gerne med nogle tilbud, eller hvis i kender nogle i kan anbefale, høre jeg også meget gerne fra jer. 

God aften Frederik

Tilmeldt 3. Apr 10
Skrevet kl. 19:14

Glemte lige at nævne at jeg havde hørt meget godt om Magento.

Høre gerne fra dig! 

Tilmeldt 3. Apr 10
Skrevet kl. 19:53

Ikke fordi det skal være de samme produkter eller noget som helst, men http://blacksnow.dk/ syntes jeg er en skide flot side, og det skal nok være noget i stil med den. 

Hvad tror i prisen på det ville være? 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 105
Fra  ClickTeam ApS Skrevet kl. 20:57

Hej Frederik,

Vil klart anbefale Magento. Hvis du sender en PB med dine krav til shoppen, så laver jeg gerne en pris til dig.

ClickTeam l Web og online marketing virksomhed i WordPress hjemmesider l Webshop udvikling l SEO l PPC marketing l E-mail marketing

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 21:02

Hej Frederik.

Hvis du ikke har hafe et webshop før, vil jeg anbefale en løsning fra www.prestashop.com Det i øvrigt langt mere brugervenligt end magento.

Der er et hav at templates og moduler du kan installere til din shop efter behov.

Held og lykke med det.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Feb 07
Fra  ClickTeam ApS Skrevet kl. 21:22

Der findes mange systemer og man kan altid finde fordele og ulemper. Når først Magento er sat op af udvikleren/designeren, så er det skam meget brugervenligt. Prestashop har jeg også kendskab til og er ikke imponeret over interfacet.

Der findes ligeledes masser af design templates og extensions til Magento.

ClickTeam l Web og online marketing virksomhed i WordPress hjemmesider l Webshop udvikling l SEO l PPC marketing l E-mail marketing

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 21:53

Niels:
Når først Magento er sat op af udvikleren/designeren, så er det skam meget brugervenligt

Det er alt andet lige tungere at dannse med end prestashop. For nybegynderen (og eksperten) vil jeg til enhver tid anbefale prestashop end mageno. Har selv haft en magento løsning i 2 år, og den bedste beslutning jeg har truffet i den forbindelse var at skifte til prestashop.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Feb 07
Fra  ClickTeam ApS Skrevet kl. 22:16

Frank Rasmussen:
Det er alt andet lige tungere at dannse med end prestashop. For nybegynderen (og eksperten) vil jeg til enhver tid anbefale prestashop end mageno.

Han skal naturligvis vælge det system der passer bedst til hans behov. Det kan vi vist godt blive enige om :-) For mig at se er det underordnet at han er "nystartet", det gældet om at vælge det rigtige system fra starten af.

Er det en mindre løsning han skal have, så findes der også alternativer til Prestashop, som jeg stadig ikke er særlig imponeret af.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)