Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VÆR PÅ VAGT

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
HK skriver i deres blad, at man skal være på vagt overfor:

Dansk Telesupport

Dansk Teletjeneste

Danica Erhverv

Regionsregistret

IT-fagregistret.

Jeg ved at flere af dem har været nævnt her flere gange, men for en sikkerheds skyld ville jeg lige nævne dem alle.

De skriver desuden, at hajnettet.dk pt. søger om tilladelse til at lave en decideret advarselsregister med detaljerede oplysninger om suspekte sælgere og deres firmaer. Se flere oplysninger på www.hajnettet.dk

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 11:34
At de stadig lever som selskaber betyder jo at der må være nogen, der stadig hopper på den - så der kan ikke advares nok.

Hilsen Jakob

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:41
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:46
Danica erhverv overaskede faktisk mig, jeg forbandt den straks med danica pension, men en hurtig googling afslørede jo at de ikke havde det bedste ry.
Tilmeldt 15. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:53
nu kan jeg godtnok se at i er godt bagud..
dem jeg kan se i mangler på ståene fod er :

www.erhvervs-fagbogen-danmark.dk
www.fag-telefonbogen.dk
www.internetregistret.dk

derudover kan jeg fortælle jer at dansk teletjeneste / danica erhverv er lukket ned, de har valgt at fortsætte deres svindel med blækpatroner i stedet har jeg hørt. med det mener jeg selvføgelig blot at de ikke erhverver nye kunder længere.

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:07
Syntes lige jeg ville tilføje www.danske-fagbog.dk og www.teleoplysningen.dk , den sidste nævntes side er ikke aktiv og tvivler ¨på dne bliver det men de ringer altså rundt alligvel...

Begge er nye, danske fagbog er dog den jeg har hørt mest om mens teleoplysningen er meget nyere ud fra hvad jeg ved...

Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 70
Fra  DJroom.dk Skrevet kl. 14:24

Jeg er netop lige blevet ringet op af en sælger fra erhvervs-fagbogen-danmark.dk
som påstår at de står for erhvervs-registreringer på Google, Jubii og DeGuleSider.

Et godt råd herfra: SMÆK PÅ!

Med venlig hilsen
Thue Nielsen

Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 04:00

hej allesammenBig Smile

jeg har arbejdet for dansk teletjeneste i ca. 4 timer og som andre har skrevet det, smæk på eller vis i vil have det lidt sjovt, så spørg ind til hvad

de sælger, så skal i høre hvordan der bliver stille i den anden ende.  

80 % af medarbejderne ved ikke hva de sælger, her snart 3 år efter er jeg stadig ikke helt sikker på hva de sælger. hehe men lad os bare sige at de ikke aner hvad de laver.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)