Den seneste uges tid har jeg arbejdet på min drinks side. Målet er at få flere gode drinksopskrifter, samt ligge nr. 1 på Google :-) Jeg har fokuseret på ordet ”Drinksopskrifter” og er rykket fra plads nr. 28 til nr. 13 på Google sidste uge. Min plan er at fortsætte i samme spor som jeg gjorde sidste uge. Men tvivler på det er nok da jeg er nået op til de store konkurrenter nu. Er lidt i tvivl om hvor meget effekt det har på de enkelte drinksopskrifter at ”Drinksopskrifter” nu ligger nr. 13 – hvad ved i om dette? For det er jo ofte at man søger efter en speciel drink, så drinksene skulle også gerne ligge godt i søgeresultaterne. Noget jeg har lagt mærke til er også at min afvisningsprocent i følge Google Analytics er meget høj. Det kan måske være fordi at folk finder den drink de leder efter og skynder sig væk igen. Er dog bange for at det skyldes at siderne indlæser lidt for langsomt. Kan i bekræfte det? Kan huske jeg engang fik linket til en side hvor man kunne teste hvor langtid ens side var om at loade.. Men kan desværre ikke finde siden mere. - Hvad kunne jeg gøre for at optimere indlæsnings hastigheden?
Alle råd/tips bliver taget i mod med kyshånd Siden er: iDrink.dk Mvh. Thore |
lige den på meebox.net din siden i stedet for surftown husk vælge deres pro ordning når der kommer mange ind samme tid på en side skal du ikke ligge på en server samme med 1000 vis andre sider .
hastighed plug in og seo plug in søg i plug in søg nummer der kommer op vis er i tvivl book http://www.ktj-media.dk/ den venligste og bedste seo ekspert jeg kender utruligt hvad der kan nås på den tid han arbejder lad dig ikke skræmme af den høje timepris
husk seo plug in
- husk google plus plug in
- smart 404 plug in
- back up boddy plug in
- Permalink Editor
- Yoast Remove
- WordPress SEO
mange andre ting spiller
ind videoer på siden vigtigere nu
social medier vigtigere nu, det mangler der på siden
opdatere tit nyheder egen side
en vedholdende der bliver ved i uendelighed at forbedre ens side
jeg har lavet et par indlæg før men her et par tips husk klik også videre i de indlæg i det andet indlæg i denne her tråd