Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje af skrivebord, København - feedback

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Designbureauet:

Jeg kan se at du også tilbyder at man kan få en postadresse, så bare ignorer mit tidligere indlæg Smile

Hej,

Hvis man ønsker et skrivebord, så får man alt inkluderet. Ligeledes mulighed for, at flytte sin virksomhedsadresse og dermed postadresse til lejemålet.

Udelukkende adresse, uden skrivebord.. Tjaa, det har jeg ikke overvejet. Men absolut en mulighed. 

Idéen var simpelt talt, at få samlet nogle ambitiøse iværksættere, der kunne få et fedt hverdags-fællesskab. Det tror jeg gavner :-) 

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 17:13

Lyder som en god idé, og billigt! Hvis det var noget jeg skulle benytte mig af, skulle der nok være et lille mødelokale hvor man kunne booke sig ind, og så et stort skrivebord, hvor man kunne sidde 2-3 stykker af gangen.

Til freelancere, og enkelmandsvirksomheder er det jo ideelt!

JCE

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:23

Må jeg godt bande og svovle over at jeg er flyttet til Odense?! :o Synes det er rigtigt lækkert.

EDIT

Hvis man fx er et par web-freelancere havde det været perfekt. Designere, udviklere, marketing, journalister.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

CBering:
Ja, et depositum skal der nok til, men hvad skulle dette evt. dække, når der bare er tale om en skrivebordsplads? 

Ork. 

For det første stå starter det med at du får pengene "om 1 uge", så du havner i en situationen hvor fristen overskrides. Derudover kan det være jeg ikke lige får fjernet alle de flamingodyr jeg havde forventet skulle gøre mig millionær inden jeg fraflytter, som du så skal køre væk...  :)   Der skal nok opstå nogle udgifter livet er nemmere for dig hvis du har pengene på forskud.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 20:58

Hej.

Det lyder som en fin idé.

Vi driver et kontorhotel i den dyre ende af prisskalaen tæt på (Store Kongensgade overfor Nyboder) og vi har alt alt udlejet med venteliste, så vi vil bestemt mene at der er et marked for kontorer. En del takker nej til vores tilbud pga. prisen og så kunne de jo passende kigge på jeres. :-)

Vi har også AdresseService, mødelokaler på timebasis og telefonpasning, så I må jo sige til hvis vi kan hjælpe jer eller jeres fremtidige lejere med noget af den slags i nabolaget.

Har I et website hvor kontorpladserne er beskrevet, som vi kan henvise evt. interesserede til?

Ha' en rigtig dejlig aften.

Mvh,
Pouline

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 10:58

Pouline Mangaard:

Vi har også AdresseService, mødelokaler på timebasis og telefonpasning, så I må jo sige til hvis vi kan hjælpe jer eller jeres fremtidige lejere med noget af den slags i nabolaget.

Har I et website hvor kontorpladserne er beskrevet, som vi kan henvise evt. interesserede til?

Ha' en rigtig dejlig aften.

Mvh,
Pouline

Hej Pauline,

Tak for din besked. 

Jeg vil sige til. Nu er det værd at mærke, at det her foretagende ikke er noget specielt og stort. Det er udelukkende iværksat, grundet jeg ønsker at udnytte den plads jeg har på kontoret.. Der er max plads til 7 personer på adressen.

Jeg har ikke oprettet et website til formålet. Jeg forventer jeg kan klare det mund til mund, da det ikke drejer sig om så forfærdelig mange skrivebordspladser. 

Mange tak for din venlighed - jeg har noteret jer! :-)

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 11:05

Okay, jeg husker jer hvis vi får henvendelser fra nogen, der bare vil have en skrivebordsplads - så henviser jeg bare til jer. :-)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)