Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje af skrivebord, København - feedback

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg driver mine virksomheder, sammen med diverse partnere fra vores kontor i Sølvgade i Indre by, København.

Vi led af skybruddet i Juli 2011, der forårsagede en voldsom vandskade. Håndværkere, murere, malere mv. er færdige med renoveringen omkring d. 1 februar 2012. 

Jeg kunne godt tænke mig, at få nogle lejere ind i mine lokaler på Sølvgade. Jeg råder over 110 m2, fordelt i 4 rum, et køkken samt toilet/bad..

Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på min idé, samt, hvor stor efterspørgsel I mener der vil være på et skrivebord i et småt iværksætterfællesskab.

Lejen skulle bestå af:

1x skrivebord med stol, internet 30/30 mbit, frokostordning, fri afbenyttelse af massagestole, toilet/bad, 100% sikrede lokaler med alarm, få virksomhedsadresse på en af Københavns fedeste adresser, 1 måneds opsigelse, egen nøgle m.m.

Jeg forestiller mig at tage 3-4 skrivebords-lejere ind.

Hvad ville en fornuftig pris være? Jeg forestiller mig 1800 kroner + moms pr. måned, ingen depositum ell. lign - 1 måneds opsigelse.

Hvad er jeres feedback til ovenstående?

- Christoffer

Fra Århus
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:19

Hej Christoffer, 

Vi er interesseret i at leje en plads eller eventuelt pladser hos dig.

Er det muligt at jeg kan få dit telefon nr. så vi lige kan snakke om det. 

Du kan bare sende det til min mail, hvis du ikke vil have den liggende på Amino

Med venlig hilsen | Best regards

Jonas Vognsen

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 15:41

Det er en fremragende ide, og et rigtig godt tilbud.

Selv her i udkants-Danmark hvor jeg kommer fra, er det dyrere. Tilmed så er timingen helt ideel, der er rigtig mange der går freelance / bliver iværksættere i disse tider hvor alm. jobs er en mangelvare.

Hvis jeg boede i København, så ville jeg stærkt overveje dit tilbud ihvertfald.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 15:57

Fed ide - gid der var flere der gjorde det her. Nu bor jeg godt nok i Århus, men ellers kunne jeg sagtens have været interesseret. Jeg er bare ene mand, og derfor vil det klart være en fordel at leje mig ind sådan et sted!

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 16:04

Hej Christoffer

Vi har selv hvad vi skal bruge, men jeg vil umiddelbart vurdere du giver et godt tilbud her.

Jeg kan næsten gætte mig til det er i klæderen, hvilket er et minus. Den ene måneds opsigelse er meget flot af dig, jeg vil mene du godt kan slippe afsted med 1 måneds depositum og leje forud. 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:15

Jesper:
Jeg kan næsten gætte mig til det er i klæderen, hvilket er et minus. Den ene måneds opsigelse er meget flot af dig, jeg vil mene du godt kan slippe afsted med 1 måneds depositum og leje forud. 

Enig... Hvis det er en kælder trækker det meget ned..

Men... Ellers vil jeg skyde det til at have en værdi på 2500-3500 + moms per måned, forud - og 1-2 md depositum..

:)

Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:22

Hvis du kun vil tage 1800 eksl. moms pr. måned er det et glimrende tilbud. Har du tænkt dig at tilbyde adresseservice også?

effektiv inkasso - inkasso der virker

Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:24

Jeg kan se at du også tilbyder at man kan få en postadresse, så bare ignorer mit tidligere indlæg Smile

effektiv inkasso - inkasso der virker

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 16:57

Jonas Vognsen:

Hej Christoffer, 

Vi er interesseret i at leje en plads eller eventuelt pladser hos dig.

Er det muligt at jeg kan få dit telefon nr. så vi lige kan snakke om det. 

Du kan bare sende det til min mail, hvis du ikke vil have den liggende på Amino

Med venlig hilsen | Best regards

Jonas Vognsen

Hej Jonas,

Jeg har sendt dig en besked med mit nummer. Du giver bare lyd fra dig :-)

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 17:02

Jesper:

Hej Christoffer

Vi har selv hvad vi skal bruge, men jeg vil umiddelbart vurdere du giver et godt tilbud her.

Hej Jesper,

Jep - det er en halv-plans kælderlejlighed. Umiddelbart ser jeg det ikke som et minus..

Ja, et depositum skal der nok til, men hvad skulle dette evt. dække, når der bare er tale om en skrivebordsplads? 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)