Jeg driver mine virksomheder, sammen med diverse partnere fra vores kontor i Sølvgade i Indre by, København. Vi led af skybruddet i Juli 2011, der forårsagede en voldsom vandskade. Håndværkere, murere, malere mv. er færdige med renoveringen omkring d. 1 februar 2012. Jeg kunne godt tænke mig, at få nogle lejere ind i mine lokaler på Sølvgade. Jeg råder over 110 m2, fordelt i 4 rum, et køkken samt toilet/bad.. Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på min idé, samt, hvor stor efterspørgsel I mener der vil være på et skrivebord i et småt iværksætterfællesskab. Lejen skulle bestå af: 1x skrivebord med stol, internet 30/30 mbit, frokostordning, fri afbenyttelse af massagestole, toilet/bad, 100% sikrede lokaler med alarm, få virksomhedsadresse på en af Københavns fedeste adresser, 1 måneds opsigelse, egen nøgle m.m. Jeg forestiller mig at tage 3-4 skrivebords-lejere ind. Hvad ville en fornuftig pris være? Jeg forestiller mig 1800 kroner + moms pr. måned, ingen depositum ell. lign - 1 måneds opsigelse. Hvad er jeres feedback til ovenstående? - Christoffer |
Hej Christoffer,
Vi er interesseret i at leje en plads eller eventuelt pladser hos dig.
Er det muligt at jeg kan få dit telefon nr. så vi lige kan snakke om det.
Du kan bare sende det til min mail, hvis du ikke vil have den liggende på Amino
Med venlig hilsen | Best regards
Jonas Vognsen