- Billederne der kører i slideren i bunden skal skiftes ud med reklamebilleder for tilbud og lignende. - Jeg har kun oprettet produkter i nogle kategorier. - Billederne/modulerne i højre side skal gøres mindre og laves lidt om på, så de ialt kun går ned til der hvor slideren slutter. - Professionalle produktfotos mangler. - Cache er slået fra, derfor er siden langsom. Det rettes når siden starter.
Skriv gerne hvad i syntes om designet og funktionaliteten på siden.
- Du har noget log-in på siden. Skal man oprette sig for at handle?
- Under kontakt os kan man vælge imellem kundeservice eller webmaster. Er dette valg ikke overflødigt?
- Arbejd med dine knapper - Du skal have noget Call-to-action på siden. Lige nu er alt sort/gråt. Fremhæv dine vigtige knapper: SØG, BESTIL osv osv osv.
- Umiddelbart tror jeg du skal ændre opsætningen på dine varekort. Teksten står laaaangt nede, og den kan mange nok "misse" at se.
Man skal være logget ind for at bestille. Når man prøver at købe en vare vil der stå "log ind for at vælge betalingsmulighed." Det kunne evt. ændres til "Opret en bruger eller login for at vælge en betalingsmulighed" samt ændre "log ind" oppe i højre top til "Tilmeld eller login" ?
Det er overflødigt med de to, jo. Webmaster bliver fjernet.
Arbejd med knapperne.. Jeg er ikke sikker på jeg forstår. Forklar nærmere? Jeg vil mene det så lidt malplaceret ud hvis fx "køb"-knappen faldt helt udenfor det generelle tema med fx. en rød farve eller lignende.
Jeg kunne ved produkterne under "læg i kurv" lave en pil der går ned og hvor der står "scroll ned for information" eller lignende. Umiddelbart tror jeg ikke at jeg kan ændre på opsætningen men hvordan vil du finde den mest optimal?
alt for besværligt at logge ind det mister du mange kunder på
handels betingelser
dine handles betingelser er ekstrem korte hvad med bruge hele jura grund bog http://www.emaerket.dk/media/177026/juraguide.pdf nu loven jo det skal overholdes så man kan lige så godt skrive det på siden
overskrifter
husk brug h1 overskrifter det er det vigtigste på siden og h2 og h3 næst vigtigste under emmer på siden det gør siden mere søgevenlige og overskuelig
titlen
udnyt bedre google viser op til 70 tegn og unikke alle titler der er plads til et ord eller 2 lige nu titlen
hvad betyder adapter , dette forklares ikke på siden fordele det forklares med 2 linjer tekst hver grund ting i en faq side eller i mini ordbog lige som amino.dk wiki side det skaber også interne links når der linkes hver til den side hvor et ord skal forklares
social
husk google plus og gerne twitter derved let at dele din side og likes den på disse medier
kontakt siden
engelske url og husk øverste op igen cvr nummer adresse info telefon nummer det skaber troværdighed
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Mit input vil være at få lavet alle dine knapper der er en del af købsflowet i en farve der skiller sig ud. Grøn, blå, lyserød med prikker - bare et eller andet der får dem til at skille sig ud fra resten.
Dvs. knapperne med Tilføj til kurv, Kasse osv.
Derudover ville jeg nok lade indkøbskurven få en farve hvis der er indhold i den.
Checkuddelen:
- Nu er det en prestashop, og her skal du lige have vinget af i backenden at man ikke skal være logget ind for at købe - du vil miste allllt for mange salg hvis du ikke ændrer det.
- Lav evt "accept" knap helt i toppen af siden, og lad så valideringen få siden til at floate ned. Har du kun "accept" knappen i bunden, vil du risikere at miste besøgende der ikke kan finde den.
Mvh Regin Madsen www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento