Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.htaccess redirect hjælp!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Smile

Jeg er igang med at lave htaccess på vores side, og opdatere nogle gamle links.

I den forbindelse er jeg stødt på følgende problem som jeg simpelthen ikke kan løse, selvom jeg har forsøgt i et godt stykke tid nu:

Hvis jeg går ind på www.bar-udlejning.dk bliver jeg sendt til .bar-udlejning.dk som giver følgende fejl: "Ups! Google Chrome kunne ikke finde .bar-udlejning.dk". Det samme gælder sig hvis jeg bare skriver bar-udlejning.dk i adresselinjen - jeg bliver sendt til .bar-udlejning.dk, som resulterer i samme fejl. 

Skriver jeg derimod www.bar-udlejning.dk/info/ er der ingen problemer. Det er altså kun selve forsiden der volder problemer.

Der kommer altså et punktum ind foran adressen - men hvor hulen kommer det fra?! 

Min .htaccess fil ser sådan ud:

RewriteEngine on

RewriteCond %{HTTP_HOST} .
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^bar-udlejning\.dk
RewriteRule (.*) http://bar-udlejning.dk/$1 [R=301,L]

redirect 301 /bartender/ /lej-en-bartender/
redirect 301 /udlejning/ /udlejning-af-barer-barudstyr-glas/
redirect 301 /kontakt/ /kontakt-os/

Masser kærlighed, kindkys og goodwill til personen der kan hjælpe! Geeked

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 22:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ingen problemer med at tilgå siden herfra. Har du slettet dine browserdata? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 22:42

Prøv med følgende:

RewriteEngine On RewriteBase / RewriteCond %{HTTP_HOST} !^bar-udlejning.dk$ [NC] RewriteRule ^(.*)$ http://bar-udlejning.dk/$1 [L,R=301]

:-)

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 22:45

Gustav Svendsen:

Jeg har ingen problemer med at tilgå siden herfra. Har du slettet dine browserdata? 

Hold nu op Big Smile Det var lige hvad der skulle til. Havde ellers prøvet at opdatere, lukke og åbne browseren igen men lige lidt hjalp det.

Tusind tak! 

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)