Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb for 2900kr keyword og få en plads mellem de 7 første?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lone Ginnerup:

I siger nøjagtigt hvad jeg tænkte, og det var derfor jeg bad ham sende en mail. Det kunne være sjovt at se om han havde "skuldre i skjorten" til at fyre sådan en omgang af på tryk. Da manden snakkede om hvor længe han ville være om at skrive en mail, og at han hellere vil ringe igen, tænkte jeg - din klovn.

Ja præcis, 

Men du kunne jo overveje at sætte nogle kroner af til SEO optimering. Jeg kan se du ranker ca. nr. 9 på "køreskole Aalborg". Det kunne da være du kunne vinde et par pladser uden de store investeringer. Se indlæg om SEO og evt. Mikkel DeMib's blog.

Jeg ved der er masser af hjælpsomme og kompetente folk herinde!  - bare en tanke :)

Fortsat god Tirsdag!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

dog måske der der ikke meget konkurrence på google aalborg køreskole det nok også begrænset hvor mange køre skoler kommer i aalborg der kommer nok ikke 100 vis desuden nogle andre staver ålborg køreskole mindre konkurrence

kan være de satser post nummer 9000 aalborg kun centrum endnu mindre men nu er vi endnu tættere på hvor du bor

måske skulle du selv skrive i din titlen aalborg køreskole og skrive lidt tekst med post nummer 9000 nu finder folk dig

vis der er  1000 der er på google dette søge og de 990 ikke har det i titlen ja så er det godt nok en dyr "garanti" på 5 minutter arbejde ,måske har de opdaget du ikke havde skrevet det i titlen, for det er sikkert der står  et eller andet i deres betingelser de frasiger garanti vis der kommer ændringer i google større konkurrence med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Han ville garantere pladsen på "køreskole aalborg" og "kørekort aalborg" SAGDE HAN, men han er en fusentast, er mit gæt.

Der er over 70 kørelærere her i byen, så der er konkurrence på feltet :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Ginnerup:

Han ville garantere pladsen på "køreskole aalborg" og "kørekort aalborg" SAGDE HAN, men han er en fusentast, er mit gæt.

Der er over 70 kørelærere her i byen, så der er konkurrence på feltet :-)

jeg kunne ikke se den store konkurrence 733 resultater kørekort Aalborg og de fleste har ikke satset i titlen på dine kerne ord

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fup og fidus - i bedste fald useriøst.

Ok - det tager ham 20 minutter at skrive en email. Jo jo, men han kan jo genbruge teksten, især når han skal kontakte 7 indenfor hver gruppe. Så er det måske et ½ minut eller mindre pr. potientel kunde.

Og jeg ville da absolut heller ikke handle med én, der ikke vil bruge 20 minutter på netop mig...

Desværre er der rigtig mange, der falder i...Og vil blive ved med det. Sådanne sælgere udnytter andres uvidenhed og naivitet.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke første gang jeg har hørt om sælgere som ringer og prøver at sniger sig til nogle let tjente penge..

Snakker vi rent om SEO her så kan de sådan set aldrig love dig at du kommer overhovedet på side 1 uden at vide hvilke ord der er tale om, idet de ikke kender til konkurrenter og især ikke noget som vil holde i længden. Måske noget black hat SEO men dette vil gør mere skade end gavn til sidst.

Er der tale om adwords, holder det heller ikke på nogen måder.

Du skal altid have det på skrift samt undersøg virksomheden før du tager imod et tilbud..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Denne salgstale har faktisk været oppe at vende i en anden tråd.

Der var tale om oprettelse af Google places profil til firmaer.

Hvilket er 100% gratis og kan gøres af dem, der har lyst til det selv.

Sælgeren oversælger løsningen og lyver direkte. Det er meget usmagelig.

 

Du kan oprette dig her:

Google places

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Denne salgstale har faktisk været oppe at vende i en anden tråd.

Der var tale om oprettelse af Google places profil til firmaer.

Hvilket er 100% gratis og kan gøres af dem, der har lyst til det selv.

Sælgeren oversælger løsningen og lyver direkte. Det er meget usmagelig.

 

Du kan oprette dig her:

Google places

Og selv ikke her kan man garantere at blive fundet på Google Places hvis der er mange om buddet.

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

kom til at tænke på denne tråd da jeg læste denne artikel i morges :)

computer world

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)