Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrencer på nettet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Dec 11
Indlæg ialt: 4
Fra  SUBsystems Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har overvejet at lave en konkurrence på nette hvor man kan enten vinde en ipad eller evt 5.000kr. 

Jeg har søgt en del på nettet for at finde ud af om der er nogen regler for sådanne konkurrencer. Men uden held. Så ville jeg høre om nogen af jer vidste noget om det ? 

Med venlig hilsen

Mathias Hansen 

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 15:17

Hej Mathias

Er selv igang med at oprette en side på nettet med en månedlig konkurrence. Jeg troede det var lige til hehe. Jeg tog fejl.
Men det er selvfølgelig bare et spørsmål om at sætte sig ind i tingende, som du jo er igang med nu.

Nu ved jeg ikke hvordan din konkurrence skal fungere, men hvis der er præmier involveret på over 200 kr pr præmie, så skal der betales præmieafgift. Det gøres ved at man udfylder en blanket fra skat.dk. Mener det er blanket 29.021 - hvis den passer til din slags konkurrence. 

Håber her var lidt du kunne bruge

Tilmeldt 24. Dec 11
Indlæg ialt: 4
Fra  SUBsystems Skrevet kl. 17:42

Mange tak. Har du stødt på andre specielle udfordringer med projektet? 

Altså jeg synes nemlig det lyder rimelig nemt. Hvad er der at tage specielt højde for, altså specielle udfordringer ?

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 10:49

Det kommer jo selvfølgelig an på hvor meget erfaring du har med iværksætteri. Jeg har ingen hehe. Folk her på amino er grunden til at jeg er kommet igang.

Jeg har ikke den store forstand på opbygning af hjemmesider. Jeg er en haj til design, men er ikke så go til det praktiske hehe. Det er lidt en udfordring da jeg jo har en klar idé om hvordan siden skal se ud og hvordan den skal fungere.
Der er regler for præmier og lodtrækning osv. De er ikke svære, men det er svært at finde info om. Jeg ringede til forbrugerrådet og til skat. Og dem jeg snakkede med kunne ikke rigtig give mig nogle konkrete svar. Sidst jeg ringede til skat, blev jeg bare sendt frem og tilbage i tlf'en en halv times tid. Måtte ligge på da jeg ikke havde mere tid. Det lidt in udfordring synes jeg hehe.
Og så er det lidt en udfordring at holde gejsten oppe, men man skal bare være standhaftig :) Man kommer ikke nogen vegne uden at prøve :)

Mvh Jannik

Fra Odense
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:46
Hej, jeg har måske en løsning i kan være interesseret i. Jeg har lavet et admin system der kan oprette kampagner som disse og lave rapporter over besøgende. I slipper for at tænke på hosting, backup, server vedligeholdelse osv. Jeg er netop ved at få lavet en side der kan præsentere det, så det er endnu ikke lanceret. Hvis i er interesseret i at prøve og give lidt feedback på det kan vi finde en rigtig god pris. I kan selv lave design eller også kender jeg nogen stykker der kan.

Lad mig vide hvis i er interesseret, jeg ved at man ikke må vælge vinderne tilfældigt, derfor har mange en 'fortæl hvorfor du skal vinde' felt
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)