jeg skal have en webshop hvor jeg sælger t-shirts, men jeg aner intet om webshops eller programmering til at lave det selv. Hvor finder jeg en billig men rigtig god og professionel løsning? Er det bedst og nemmest at leje en webshop på månedsbasis eller kan det betale sig at få lavet en? Jeg vil også gerne have en webshop der ender på .com istedet .dk
Der skal være alt det "sædvanlige" på min webshop som fx onlinebetaling med div. kreditkort, men også sådan at kunder selv kan vælge design der skal trykkes på den t-shirt de køber. Der skal være en løsning således at når ordren er gået igennem på webshoppen, så sendes den automatisk videre til trykkeriet. Den må også gerne have en god SEO om jeg så må sige, da jeg naturligvis gerne vil have shoppen godt placeret ;)
Det kommer lidt an på dine behov og dit kapital. På sigt er det klart billigst at betale hele webshoppen med det samme frem for at "leje" den. Men hvis du ikke har de 8-20.000 kr. nu og her, så kan det selvfølgelig være nødvendigt.
Nu ved jeg ikke hvad det er for en slags t-shirts du sælger, men du skal overveje om du blot vil have en standard-løsning, hvor farver og grafik bliver ændret minimalt. Eller om der skal lægges mere arbejde i webdesignet. Hvis du sælger eksklusive varer skal din webshop helst også se eksklusiv ud :-)
Jeg laver webshops og vil selvfølgelig gerne hjælpe dig og give et tilbud. Skriv en mail til mig på mail@tinocordes.dk og fortæl mig lidt mere om dine ønsker.
Hej, kan se du kan lave en billig webshob, jeg skal også sælge underetøj, som jeg selv har designet...kan du komme med et godt tilbud, hvordan og hvorledes. Det skal gerne se lidt eksklusivt ud :-)
Hvor finder jeg en billig men rigtig god og professionel løsning?
Opret et php lite hotel hos http://www.webhosting.dk til ca 160 kr inkl moms inkl domænenavn og benyt deres Magento 1.6 autoinstaller og du har en shop du kan lege med indenfor max en time, billigere og nemmere bliver det nok ikke. Derudover skal du have en betalingsaftale med PBS og eksempelvis en betalingsgateway hos epay.dk
hotellet koster næsten ingenting, de 2 andre kan vel laves for 3-4000 kr om året
Lav et budget for det du skal og selvom Dandomain ikke nødvendigvis er den billigste løsning, så kan den måske være det på sigt. Jeg kan i hvert fald anbefale den løsning, også selvom den på papiret er lidt dyrere end andres.
uden at kende ret meget til shopsystemer ville jeg personligt tro at det er bedre at satse på eksempelvis Magento. Udviklingen med nye features som SEO osv osv sker sandsynligvis hurtigere på magento end nogen customshop lavet af en dansk udbyder, derudover er prisen jo en helt anden.