du ikke finder den bedste _og_ den billigste det samme sted!
Uden at kende ret meget til shopsystemer mener jeg bestemt at have set at magento lovprises som værende tiptop og som opensource, dvs gratis, kan det vel ikke være helt forkert.... prestashop siger de også er godt.
Er der ikke en fattig mediegrafikker studerende, der har forstand på webshop, som vil tjene en ekstra skilling ved siden af SU. Behøver jo ikke gå den dyre vej til opstart.
jeg synes rigtig mange er slemme til, at anbefale gratis programmer som magenta, presta og os- og e-commerce til folk der beder om råd til opstart af webshop.
Det er altså ret vigtigt at fortælle folk at det godt kan være det umiddelbart ser billigst ud, at vælge en sådan løsning! men for mig at se er det ligeså meget fordi der sidder en masse "smarte programmører" som ved at det er en nem og hurtig måde at sælge deres egen vare på!
Det er klart at prisen er afgørende for mange og netop folk der IKKE har den store ekspertise har brug for råd....her mener jeg dog at rigtig mange sælger istedet for at rådgive reelt. Måske er det også for meget forlangt at folk der sælger en vare kan give uvildig vejledning? Sikkert!
Det der er det allervigtigste når man starter en ny webshop er IKKE her og nu prisen alene, heller ikke hvad man skal betale en programmør for at designe skidtet...nej det altafgørende er HVOR AFHÆNGIG man bagefter er af den programmør!!!
Uden at kende ret meget til shopsystemer mener jeg bestemt at have set at magento lovprises som værende tiptop og som opensource, dvs gratis, kan det vel ikke være helt forkert.... prestashop siger de også er godt.
Du har ret ... men det kræver enten at man selv gider sætte sig ind i tingene, eller vil betale nogen fra at sætte det op :-)