Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbuds eksempel (er det for meget eller for lidt)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

mikmira:
Dette blot for at nævne at der er en himmel til forskel på et ordentligt firma og så at give naboens dreng en timeløn på 100,- og han så vasker 2-3 trapper i timen;)

Selvfølgelig er der forskel, men tænker bare, det er jo en trappevask ikke raketvidenskab, så i bund og grund burde en 14 årig knægt jo kunne gøre jobbet tilfredstillende om end ikke til UG, men alligevel, syntes bare det første priseksempel lyder ekstremt dyrt. Men igen, det er heller ikke en branche jeg er inde i :)

Fra Horslunde
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:29

The-shop.dk:
så i bund og grund burde en 14 årig knægt jo kunne gøre jobbet tilfredstillende om end ikke til UG

Jeg har været i branchen en del år efterhånden - og ja en 14 årig kan nok gøre det til UG første anden og tredie gang måske..  Men han forsætter næppe den samme gode kvalitet uge efter uge 52 uger om året.

Jeg siger mange tak for svarende omkring mit emne

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 19:43

Vi betaler 3500 om året for få gjort det samme en gang om ugen.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:08

The-shop.dk:
Selvfølgelig er der forskel, men tænker bare, det er jo en trappevask ikke raketvidenskab, så i bund og grund burde en 14 årig knægt jo kunne gøre jobbet tilfredstillende om end ikke til UG, men alligevel, syntes bare det første priseksempel lyder ekstremt dyrt. Men igen, det er heller ikke en branche jeg er inde i

Der er meget der ikke er raketvidenskab. For eksempel at starte en webshop. Det har masser af 14-15 årige gjort, og tjent styrtende. Men det må de vel ikke, fordi det ikke er raketvidenskab ?

Desuden er et rengøringsfirma der laver trappevask, nøjagtigt det samme , som alle andre slags firmaer. De samme udgifter til markedsføring osv osv. 

Man kunne også foreslå ISS at blive styret af en 14 årig, for det er jo alligevel ikke raketvidenskab ?

Og som en anden siger, vil jeg gerne udfordre enhver 14 årig til at passe sit job som trappevasker år og år ind. Det er få, og meget specielle mennesker, som gør det, år ud og år ind for jeres allesammens skyld. Men klart det er ikke så vigtigt som at have en webshop, fordi det er dybt kompliceret, og virkelig vigtigt ... eller noget

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 15:46

[

Martin Hedegaard:

Uddyb gerne, Martin;)! Hvor mange trapper får I vasket for 3500,-

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 16:04

Og som jeg tolker Jimi, så er der en tendens til at se ned på visse fag. Heldigvis er der faktisk mange, både ejerboligforeninger og virksomheder, der gerne betaler en solid hyre for at bruge dem med erfaring, som Jimi´s og mit firma. En løsning indenfor rengøring, trappevask og ejendomsservice - der både er stabil og med knowhow - er ikke billige. Vi vil nemlig også være at finde om 5-10-20 år. Yderligere er der også vores varemærke/brand at tænke på. For nylig blev et af Danmarks største familiefirmaer indenfor servicebranchen hængt ud som den værste fordi de benytter illegal og ulovlig arbejdskraft og underbetalte underentrepenører. 

Så lad os ikke se ned på alt det arbejde der måske ikke er rocketscience! Det er der meget der ikke er...

BH

Lars

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 16:39

Altså, jeg ser overhovedet ikke ned på det, og mener ikke mit indlæg som hånende, så du må undskylde hvis det støder dig.. Ydermere har jeg ikke en webshop så det er ikke fordi jeg føler mig bedre end en trappevasker..

Det jeg bare undre mig over, det er prisen... Syntes det første priseksempel lød meget højt.. Men fred være med det, det er heller ikke mig der skal have vasket trapper, jeg gør det selv en gang om måneden, hvis jeg ikke glemmer det ;) 

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 17:21

mikmira:

[

Martin Hedegaard:

Uddyb gerne, Martin;)! Hvor mange trapper får I vasket for 3500,-

Det er for 2 etager. og der er 52 opgange

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:31

Det er prisdumping af værste skuffe, det kan man ikke tage seriøst.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 17:38
Årets joke;)
Side 2 ud af 3 (24 indlæg)