Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis domæner hvordan?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

www.dot.tk, tilbyder gratis domæner med endeldelsen .tk

Hvordan kan det være? Og hvorfor?

Fra Odense
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:03

.tk er et gratis domæne, som også private kan registrere..

dot.tk tjener penge på de annoncer, som bliver vist.

Vil dog ikke anbefale det, da jeg personligt forbinder .tk domæner

med scam og malware, da det er gratis og mange hackere bruger det til at

sprede deres virusser med.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:06

Det er vel fordi de ikke for solgt noget. Og så håber de at de kan tjene på efterfølgende årsgebyr.

men kan se at gratisdns.dk koster et nyt domæne 499 kr og efterfølgende årsgebyr 199 kr.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:50

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 56
Fra  LifestyleNetworker.com Skrevet kl. 23:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg forstår slet ikke hvorfor folk overhovedet vil overveje et gratis domænenavn? Man opgiver alt kontrol over sit navn og som en anden sagde i denne tråd, så forbinder man det med lav kvalitet. Et .dk domænenavn koster hvad 45 kr. om året?

Stifter af https://www.Magloft.com online system til udgivelser af digitale magasiner.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:54

Nick Martin:

Jeg forstår slet ikke hvorfor folk overhovedet vil overveje et gratis domænenavn? Man opgiver alt kontrol over sit navn og som en anden sagde i denne tråd, så forbinder man det med lav kvalitet. Et .dk domænenavn koster hvad 45 kr. om året?

nogle mennesker u lande har mindre kroner ikke Danmark meget

nogle er under 15 år skal låne penge mor og far og drenge eller pigen vil lige lave en lille hjemmeside der kan 45 kroner være

der er forskel på alle mennesker men et sjovt lege domæne hvor lære tingene og når har de 45 kr kan man købe et dk domæne  nogle har bare ikke pengene sådan er det bare , det kan være 45 kr er meget lidt for dig men prøv spørg en tilfældige 12 -årig barn der bor i en lejlighed samme med mor og far altså ikke noget med at spørge dem i Hellerup børn der har de fleste nok kroner og 45 kroner er ingenting

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 00:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Nick Martin:

nogle er under 15 år skal låne penge mor og far og drenge eller pigen vil lige lave en lille hjemmeside der kan 45 kroner være

der er forskel på alle mennesker men et sjovt lege domæne hvor lære tingene og når har de 45 kr kan man købe et dk domæne  nogle har bare ikke pengene sådan er det bare , det kan være 45 kr er meget lidt for dig men prøv spørg en tilfældige 12 -årig barn der bor i en lejlighed samme med mor og far altså ikke noget med at spørge dem i Hellerup børn der har de fleste nok kroner og 45 kroner er ingenting

Jeg tror nu ikke det er pengene Michael, noget andet kan være at en under 18 ikke kan stå som ejer af et domænenavn, og derfor skal have forældres tilladelse. (selvom det stadig ville være et brud at lade sit barn bruge det)

Come on Michael du skal altså ikke kun være født i hellerup for at skrabe hele 45 Kroner sammen her I Danmark. Det tar mig en time at samle det i flasker, så har man som ung ikke et arbejde er det ingen undskyldning.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:05

S.H:

Jeg tror nu ikke det er pengene Michael, noget andet kan være at en under 18 ikke kan stå som ejer af et domænenavn, og derfor skal have forældres tilladelse. (selvom det stadig ville være et brud at lade sit barn bruge det)

Jeg registrerede mit føste domæne som 15 årig :-)

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 02:18

Mikkel Mikjær Christensen:

S.H:

Jeg registrerede mit føste domæne som 15 årig :-)

Det ændre ikke på at dit ejerskab over domænet hele tiden har været ugyldigt :)

Jeg ved ikke hvor du vil hen med dit indlæg, men det er da bekymrende at en 15-årig ikke er i stand til at læse en kontrakt som han selv har skrevet under på. Men det er vel også derfor at staten har valgt at beskytte disse, ved at umyndiggøre folk under 18 år og deres ret til at lave juridisk bindende aftaler.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:56

S.H:

Mikael christiansen:

Nick Martin:

Come on Michael du skal altså ikke kun være født i hellerup for at skrabe hele 45 Kroner sammen her I Danmark. Det tar mig en time at samle det i flasker, så har man som ung ikke et arbejde er det ingen undskyldning.

der er vises mennesker der har en hård økonomi sådan er bare og jo det er ikke meste i danmark altså u-lande hvor muligheder for at få det antal kroner er svært

jo selvfølgelige et dejligt lege domæne og jo man kan selvfølgelige vis har penge og forældre der skriver under man må godt have et dk domæne for nogle familier har en stram økonomi

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)