Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søge lidt hjælp ang programmerings partner ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino

Jeg har nu gået i noget tid med en ide, som jeg har skitseret ned på parpir. Men nu kommer mit problem så, jeg kan ikke selv programmer hele programmet. Så når jeg skal ud og finde en partner, hvordan kan man så sikre sig at han ikke bare snupper iden og laver projektet med andre ? 

er det bare at tager chancen og stole på sin nye partner ??? 

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Nogen gange er man nød til stole på andre og brug sin sund og fornuft
Fra Hejnsvig
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:18
Selvfølgelig skal man stole på andre, men lav nu alligevel et stykke papir på det, og sørg for at vedkommende dokumentrer regelmæssigt.

Eller kig på www.getafreelancer.com og betal dig fra det.

Hilsner og lykke til

Thomas
Tilmeldt 15. Dec 11
Skrevet kl. 00:38

Så bliver der skrevet en form for kontrakt, så burde der ikke være noget at rafle om. Hvis der skulle opstå problemer..

Der er ikke lige mønter til at betale andre for jobbet :) 

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 00:56

jakob_web:

Hey Amino

Jeg har nu gået i noget tid med en ide, som jeg har skitseret ned på parpir. Men nu kommer mit problem så, jeg kan ikke selv programmer hele programmet. Så når jeg skal ud og finde en partner, hvordan kan man så sikre sig at han ikke bare snupper iden og laver projektet med andre ? 

Før du begynder at tænke og bruge tid  på papir og den slags, så skal du lige ud af finde en først. Og det bliver en meget meget svær opgave, din ide har ingen værdi i sig selv og der står ikke programmøre på spring for at arbejde gratis. I sær hvis du ikke har noget at bidrage med selv, eller har nogen form for track-record bag dig.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 01:02

S.H:
Før du begynder at tænke og bruge tid  på papir og den slags, så skal du lige ud af finde en først. Og det bliver en meget meget svær opgave, din ide har ingen værdi i sig selv og der står ikke programmøre på spring for at arbejde gratis. I sær hvis du ikke har noget at bidrage med selv, eller har nogen form for track-record bag dig

Jeg kunne også selv have skrevet noget, men vælger bare at citere S.H

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 01:17

jakob_web:

hvordan kan man så sikre sig at han ikke bare snupper iden og laver projektet med andre ? 

Du kan ikke sikre dig 100% på nogen måde, man kan altid finde på en måde at dele viden om projektet ud til andre hvis man vil. Men start med at find en programmør og hør om han er interesseret i at underskrive en NDA - så i kan tale om ideen sammen, (søg google efter hvad det er) - er han / hun villig til det. Så er i et stykke på vej i den rigtige retning. Når det hele så er på plads, så sørg for en IPR og andre kontrakter også.

De fleste seriøse programmøre har intet problem med at underskrive disse kontrakter, hvis kravene i dem er rimelige.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:49

jakob_web:

Så bliver der skrevet en form for kontrakt, så burde der ikke være noget at rafle om. Hvis der skulle opstå problemer..

Der er ikke lige mønter til at betale andre for jobbet :) 

Hvis du ikke har råd til en programmør har du vel heller ikke råd til en advokat? Ergo kan du ikke gøre en skid hvis din programmør render med ideen. Drop det papirpjat, hvis endelig jeg gik med til at arbejde gratis for dig kan du være 100% sikker på at jeg mistede lysten i det øjeblik du begyndte at finde den slags frem.

Tilmeldt 15. Dec 11
Skrevet kl. 02:42

tak for svar :)  

Det er nu heller ikke fordi jeg har planer om andre skal lave projektet for mig.. Jeg vil selv stå for en stor del af programmeringen.. Det jeg skal bruge en partner til, når tiden er inde. Skal være en som vil indgå i et samarbejde og få det her op at køre.. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)