Hej. Hvordan kan jeg reklamere for min webshop? Den sælger golfbolde. Vh. Mads Larsen |
Hej mads.
Hvad med at tage et kig på affiliate marketing?
Mvh Tobias.
Der er flere ting du skal tænke over.. Først navnet bedstgolf.dk - det ligger lidt forkert i min mund, i udtalelsen, fx " Jeg købte mine golfbolde på bedstgolf.dk". Tænk over det, men prøv at kigge efter alternative navne, der er nemmere at huske - medmindre du vil brande det helt vildt og voldsomt. Reklamere for din webshop... Det var sgu et godt spørgsmål. Men hvem vil du ramme? Hvem er din målgruppe? Det kan vel være alt fra flyers i golfklubber til Google Adwords, Facebook Ads osv. Evt. golfmagasiner hvis det findes.. Måske kan du får presseomtale der. |
Jeg ville også have heddet noget andet men alle var optager.. |
Du kan prøve følgende:
Det er blot nogle af de utallige muligheder for markedsføring af din webshop.
Håber du kan bruge dem.
![]() Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Tak for det :) Jeg har en lille reklame i 3 golfklubber Jeg har seo opdaterede den Og så har jeg en facebook side :) |
Hej Mads, Har du en fornemmelse af, hvor stor en del af de besøgende, der rent faktisk køber golfbolde i shoppen? En vellykket webshop er jo ikke kun en shop med mange besøgende. De skal også købe noget. Shoppen skal med andre ord konvertere godt. Den skal være indbydende og med så naturlig navigation rundt i shoppen, at de besøgende uden forhindringer af nogen som helst art, kan finde rundt i shoppen og finde de varer, som de naturligvis ikke kan leve uden. Jeg vil foreslå, at du arbejder lidt mere med det grafiske på siden og optimerer på produktbilleder, knapper m.m. Hvis du ikke selv føler dig på hjemmebane i det grafiske, kan du med fordel tage fat i en af de mange dygtige grafikere på Amino. Der er flere, som laver gode købsknapper m.m. billigt. Ja, nogle giver endda eksempler på deres evner gratis væk. :) Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
jeg ville lave i flere golf klubber jeg ville satse mere på seo få links til siden der er kun 4 stk siger denne her service tjek her lave længere titler arbejde lidt med den interne links stuktur på siden få videoer på siden få mere tekst og viden på siden lige nyheder ud på facebook du satser ikke på social fuldt google plus er vigtigt vis altså går op i seo |
Da jeg ikke selv har kodet den her side går der et par uger før der kommer google + på siden... Men hvad mener det med længere titler? |