Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at lave "oddshjemmeside"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg går og overvejer at få lavet en "oddshjemmeside". Siden skal indholdsmæssigt være meget lig med denne:  http://www.onlinebookmakers.net/ , dog knap så mange menypunkter, og med et væsentligt mere nutidigt og flot design. Men indholdet og muligheden for at smide en masse bannere på siden (sidens indtjening) skal være det samme.

Det jeg gerne vil have er en side jeg kan opdatere med et cms system. Jeg er ikke den store it-haj så det skal være nogenlunde simpelt og opdatere siden. Jeg vil gerne have designet og selve den grundlæggende opsætning på plads. Alt det med indhold (tekst, bannere etc.) står jeg selv for.

Er der nogen der vil byde ind på sådan en opgave. Skriv en besked til mig med jeres forslag og meget gerne en ca. pris så jeg ved nogenlunde hvor jeg står rent budgetmæssigt.

Med venlig hilsen

Kenneth Davidsen

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 13:40

Jeg vil gerne tilbyde at sætte dig ind i Wordpress, som kan alt hvad du forespørger. Kombineret med nogle lækre temaer, tror jeg det er perfekt til dig.

Det er jeg desuden også sikker på folk som Wordpress Ninjaen vil ;) - men altså til hvad du skal bruge er det nok en god start med Wordpress, det er også nemt at vedligeholde og har en god admin-interface.

Skriv mig en PM hvis du er interesseret, det er ikke betalt arbejde eller noget jeg snakker om.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:37
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)