Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg et site som en blog, lidt lige som..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

babybusiness og shopping4kids ?

Siden skal indeholde information om et emne, men der skal også hele tiden kunne opdateres om nyheder mm.

Er det noget man selv kan rode sig ud i at lave???

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:27

Hej Camilla..

Jeg har kigget på begge sider og kan fortæller dig at de begge er lavet på et system der hedder WordPress. Det er et gratis CSM system som du godt kan kaste dig ud i. Dette system gør det meget let at lave nye sider/undersider. Tekst sætte billeder ind osv.

Du skal selvfølgelig have et webhotel samt et domænenavn hvorved du så kan installere systemet, de fleste steder tilbyder at gøre det for dig eller også er der en knaps installation..

Fortsat god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33

Hej Camilla! :-)

Dét kan godt lade sig gøre at lave bloggen på egen hånd, men så er spørgsmålet om det rent faktisk er en bedre beslutning. 

Jeg ville anbefale dig at købe en billig blog her på Amino fremfor at bøvle med at lave den selv, du sparer tid og du får noget som virker.

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:40

Jeg kan tilbyde dig en blog baseret på Wordpress, lavet efter dine ønsker til en fast pris på 500,-

Kontakt mig på hej@esbenbjerre.dk hvis det har interesse :-)

Derudover skal du købe et domæne og webhotel hvis du vil have din egen "www.minblog.dk" eller hvad du nu synes den skal hedde.

Jeg kan anbefale den billigste pakke på one.com :-)

Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:57

Jeg kan helt klart anbefale Wordpress til dette, du behøver ikke engang betale for design mv, da disse kan fås som gratis skabeloner. Prøv engang at kigge på http://wordpress.org/.

effektiv inkasso - inkasso der virker

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 13:09

Super tusind tak, jeg kigger på den side.. Hvis jeg slet ikke kan overskue det kommer jeg igen til jer der har smidt et tilbud om at lave siden. Big Smile God søndag.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)