Hej alle i kære aminoer igen
I morges skrev jeg at jeg havde besøgende på mit website, men næsten ingen kunder.... en masse rare mennesker herinde har givet mig feedback og jeg har fået rettet lidt. Jeg er dog nig i flere ting og der skal tages hensyn til at jeg laver nedenstående om også, men har dog ikke nået det endnu: Overskriften bliver i stedet: Legesager & interiør med grøn skrift og mit & med rød og så bliver hele top banneret med det sorte og barnet lavet om ( til hvad ved jeg ikke endnu, så gode råd modtages gerne) Nogle havde kommenteret mine høje priser - jeg kan fortælle at jeg har valgt at have ekslusive vare og at jeg faktisk holder mindste prisen på disse på nettet! Så prisen rører jeg ikke ved!!! Men jeg har sat logoer for leverandørerne nederst på forsiden, fjernet al tekst omkring leverandørerne, så der skal mindre klik for at komme frem til varen og i stedet for at skulle klikke på leverandørerne som man jo måske ikke ved hvad handler med, ja så har jeg lavet det om så man kan se hvad man kan købe i stedet for - temmelig logisk! Det skulle jeg nok have gjort noget før... tak!!! Håber i vil komme med lidt kommentarer og ideer... Knus og god lørdag aften Legesager.dk http://www.legesager.dk/shop/frontpage.html
|
Legesager:Nogle havde kommenteret mine høje priser - jeg kan fortælle at jeg har valgt at have ekslusive vare og at jeg faktisk holder mindste prisen på disse på nettet! Så prisen rører jeg ikke ved!!!
Mange tror at nettet skal være billigst. Det er jeg ikke enig i. Jeg har selv flere gange solgt produkter dyre end liste pris og det gik fint. Mange handler på nettet fordi de kan sidde i ro og mag når børnene er gået i seng.
Legesager:Men jeg har sat logoer for leverandørerne nederst på forsiden, fjernet al tekst omkring leverandørerne, så der skal mindre klik for at komme frem til varen og i stedet for at skulle klikke på leverandørerne som man jo måske ikke ved hvad handler med, ja så har jeg lavet det om så man kan se hvad man kan købe i stedet for - temmelig logisk! Det skulle jeg nok have gjort noget før... tak!!!
Ja du har logo på forsiden. Men ikke alle kommer til forsiden pga. de kommer via dybe link fra google. Så hvorfor har du dem ikke på forsiden. Jeg ville selv have link på disse logo til firmaets produkter. Men det er op til dig. Men jeg ville have dem på alle sider.
Ud over ovenstående er at jeg ikke kan lide scroll er inde på siden hvorfor ligger den ikke i indbrowserens højer side.