Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback igen - på ingen kunder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Fjerritslev
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 40
Fra  Legesager Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i kære aminoer igen

I morges skrev jeg at jeg havde besøgende på mit website, men næsten ingen kunder.... en masse rare mennesker herinde har givet mig feedback og jeg har fået rettet lidt. Jeg er dog nig i flere ting og der skal tages hensyn til at jeg laver nedenstående om også, men har dog ikke nået det endnu:

Overskriften bliver i stedet: Legesager & interiør med grøn skrift og mit & med rød og så bliver hele top banneret med det sorte og barnet lavet om ( til hvad ved jeg ikke endnu, så gode råd modtages gerne)

Nogle havde kommenteret mine høje priser - jeg kan fortælle at jeg har valgt at have ekslusive vare og at jeg faktisk holder mindste prisen på disse på nettet! Så prisen rører jeg ikke ved!!!

Men jeg har sat logoer for leverandørerne nederst på forsiden, fjernet al tekst omkring leverandørerne, så der skal mindre klik for at komme frem til varen og i stedet for at skulle klikke på leverandørerne som man jo måske ikke ved hvad handler med, ja så har jeg lavet det om så man kan se hvad man kan købe i stedet for - temmelig logisk! Det skulle jeg nok have gjort noget før... tak!!!

Håber i vil komme med lidt kommentarer og ideer...

Knus og god lørdag aften

Legesager.dk http://www.legesager.dk/shop/frontpage.html

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 01:56

Legesager:

Nogle havde kommenteret mine høje priser - jeg kan fortælle at jeg har valgt at have ekslusive vare og at jeg faktisk holder mindste prisen på disse på nettet! Så prisen rører jeg ikke ved!!!

Mange tror at nettet skal være billigst. Det er jeg ikke enig i. Jeg har selv flere gange solgt produkter dyre end liste pris og det gik fint. Mange handler på nettet fordi de kan sidde i ro og mag når børnene er gået i seng.

Legesager:

Men jeg har sat logoer for leverandørerne nederst på forsiden, fjernet al tekst omkring leverandørerne, så der skal mindre klik for at komme frem til varen og i stedet for at skulle klikke på leverandørerne som man jo måske ikke ved hvad handler med, ja så har jeg lavet det om så man kan se hvad man kan købe i stedet for - temmelig logisk! Det skulle jeg nok have gjort noget før... tak!!!

Ja du har logo på forsiden. Men ikke alle kommer til forsiden pga. de kommer via dybe link fra google. Så hvorfor har du dem ikke på forsiden. Jeg ville selv have link på disse logo til firmaets produkter. Men det er op til dig. Men jeg ville have dem på alle sider.

Ud over ovenstående er at jeg ikke kan lide scroll er inde på siden hvorfor ligger den ikke i indbrowserens højer side.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:53

jeg synes klart siden er bedre nu men 3 billeder til en vare på næsten 3000 kroner er ikke meget og videoer ville jeg også satse på

dog tror jeg godt også en brand optimering kunne få mere gang i webshoppen altså optimere siden der kan videoer og presse meddelers og nyheds blogger da folk når ser mere om det i medierne vil folk mere bemærke dig og derved kortere til de køber din vare da de husker navnet fra et andet sted af

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:34

Jeg synes personligt at webdesignet er for gammeldags..

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 07:41

Får mig udstråler den ikke kvalitet og tråværdighed. Baggrunden matcher på ingen måde, her ville en eller anden farve være bedre synes jeg. Hvis ikke der kan findes et bedre billede.

Toppen er meget sød, men måske ikke passende til en legetøjs butik. En header med billeder af nogle af produkterne samt et MEGET bedre logo ville betyde rigtig meget for siden.

Eller super fede produkter synes jeg, ser ud til at være god kvalitet, netop derfor hjemmesiden også skal afspejle det. Det betyder rigtig meget at give dine besøgende det rette indtryk af din shop så snart de kommer ind. Det tager ikke mere end et par sekunder før folk besluttet sig for om de vil købe eller ej.

Håber det kan bruges!

Fra Køge
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Fra  KGB - Køge Garn & Broderi Skrevet kl. 09:36

Hej igen Uffe,

Jeg synes allerede din side ser meget bedre ud. Jeg bemærker også, at du har sat leverandørernes logoer på forsiden - men uden links? Enten skal du linke til leverandørernes sider, eller måske endnu bedre, linke til sider hvor du selv skriver om leverandørerne og hvorfor du har valgt dem og deres produkter. Disse links kan også være ved de enkelte produkter, så man ikke behøver finde tilbage til forsiden, for at læse det.

Pusletaske er ikke med d.

Hvorfor har du en kategori (Suttetilbehør) til ét produkt - Suttetermometer. Det kan snildt ligge under Termometer mm.

Som udgangspunkt bryder jeg mig ikke om forkortelser. Madbeh. findes garanteret ikke i Retskrivningsordbogen. Desuden sker der ofte det, at punktummet, af det program man skriver i, opfattes som sætningsslut - med efterfølgende stort bogstav. Madbeh. Stabelbar. Ikke pænt :-)

Med hensyn til farver, ville jeg vælge en lysere baggrundsfarve. Ikke en der skær i øjnene sammen med de meget grønne køkkenprodukter. Pas på med rød skrift - den er svær at læse på rigtig mange baggrundsfarver.

Uldne hilsner Sus K

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 09:46

Hvor mange besøgende har du og hvordan kommer de ind på din side?

Har søgeordene som du får besøg af relevans til dine produkter?
Hvis ikke de har relevans, skal du forvente en meget lav konvertering.

vh
Henrik

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)