Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duplicate Content eller ???

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 52
Fra  Electronic Net Marketing Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus Werring

Du kan se her hvad Google har at sige til duplicate content.

http://www.youtube.com/watch?v=6hSoXutuj0g

og ellers som du selv skriver, så har Thomas Rosenstand skrevet omkring dette problem med duplicate content på website og hvad man bør gøre.

M.v.h.

Christoffer

Få det bedste inden for sport, serie og film - Sammenlign TV pakker og find de bedste tv pakke priser her

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 12:18

Thomas Frost:
Omkring www.backlinkwatch.com lader det ikke til at være meget bevendt hvis det kun finder 1 indgående link.

Nej, BacklinkWatch er ikke "den skarpeste kniv i skuffen" mht. opdateringshastighed - det var også derfor, at jeg i indlægget skrev, at der muligvis var nogle få links mere. Men hvis man ikke nødvendigvis hele tiden skal være "on top", er det fint nok med en gratis webbaseret service, man kan bruge en gang imellem.

Men om det er 1 eller 5 indgående links du har, er også næsten ligegyldigt. Du bør få sat gang i arbejdet med at få nogle flere.

De andre produkter Thomas nævner er også nogle rigtig gode muligheder.

Mht. indekseringen, tager det, som Thomas også skriver, noget tid, inden Google får opdateret sin info omkring de ændringer du har lavet. Så det skal du ikke bekymre dig så meget om lige nu. Hold øje med det løbende, så vil du også se, at Google's info stille og roligt kommer til at passe med det indhold du har nu.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Odense
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Fra  Werring Smykker Skrevet kl. 18:02

Takker alle for jeres indlæg og afventer google og fokusere istedet på link delen.

Jeg undre mig dog over at nogle af mine sider ligger på side 1 henholdsvis side 3 hvor andre ligger meget, meget langt nede på googles liste - er der en logisk forklaring på det, eftersom strukturen på min webshop er bygget identisk op for alle sider.

Det ser ud som at jeg bliver "straffet" på nogle sider og ikke på andre, eller ?

MVH Claus

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 21:51

Hej Claus,

Google bruger over 200 parametre at vurdere dit site efter. Så der kan være mange grunde til, at nogle sider ligger i top på Google og andre ligger længere nede ad listen. Men uden at have kigget nærmere på det i dit tilfælde, vil jeg som udgangspunkt sige, at det nok skyldes konkurrencen. I de tilfælde, hvor du ligger højt oppe er der nok ikke så stor konkurrence på de søgeord, mens der er større konkurrence på de søgeord, hvor du ligger længere nede.

Du kan prøve at se de 7 gode råd Thomas Rosenstand har her (i bunden af siden) og så måske arbejde lidt videre derfra.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)