Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duplicate Content eller ???

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Fra  Werring Smykker Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Ja nu har jeg så læst diverse SEO bøger incl. dem dem fra Thomas Rosenstrand, men har alligevel ikke helt styr på det eftersom google ikke indekserer min webshop alt for godt, faktisk meget dårligt og dog enkelte sider er ok eller nogenlunde.

Jeg formoder at problemet er duplicate content, og har derfor tilrettet alle sider for nogle uger siden, men tilsyneladne uden resultat. Er helt blank - er der nogle som kan hjælpe?

Webshoppen er relativ ny, så alle kommentarer er meget velkomne både hvad design, opsætning eller god råd til hvad der kan/burde ændres på www.werring.dk

Mange hilsner Claus Werring.

PS.:

I øvrigt stor ros til Thomas Rosestand for hans bøger, video, blog osv. - de er super for en amartører i denne branche - de har dog ikke løst mine udfordringer helt....!

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 16:28

Et eksempel på dc er hvis dit websted for eksempel svarer på både med og uden www. Dc er egentlig bare hvis du har samme indhold på 2 forskellige URL. Jeg står selv for søgeoptimeringen på mine sider, men er ikke ekspert i det, så tænker at der er andre der er mere kompetente til at give dig råd end jeg er.
Har du lavet et sitemap og indsendt til Google?

Fra Odense
Tilmeldt 11. Sep 10
Fra  Werring Smykker Skrevet kl. 16:41

Hejsa

Jeg har lavet en redirect således at jeg skulle undgå problemet med og uden www så det burde være ok.

Har lavet et sitemap - dog ikke det som indsendes til google.

Hvis jeg foretager søgningen site:werring.dk får jeg de gamle sider frem samtidig med de "nye" sider - de er dog ikke ny - de er jo blot ændret...hvad sker der lige for google her ???  Det er her jeg ser DC

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 17:01

Hej Claus,

Mht. DC, synes jeg ikke umiddelbart, at det ser så skidt ud. Nu har jeg ikke gennemgået det hele minutiøst! Smile Du har trods alt ca. 38 sider indekseret i Google, så en komplet gennemgang vil være lidt omfattende. Din redirect fra werring.dk til www.werring.dk ser også fin ud.

Hvad der derimod nok mangler, for at få dig op på "Google-ranglisten", er en ordentlig gang indgående links. Når jeg tjekker din side med www.backlinkwatch.com, kan jeg kun se eet indgående link - måske har du nogle få mere, som backlinkwatch ikke har fanget endnu - men du har simplethen ikke nok, til at få en ordentlig placering på google. Så du skal igang med noget link building arbejde.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 17:01

Hvad sker der hvis du trykker på linket ude på Google så?
Uden som sagt at være ekspert, så tror jeg ikke at det dc der gør at Google ikke indekserer dit site.. Har du tjekket om de sider du mener ikke bliver indekseret, ikke bare ligger langt nede i søgeresultaterne?
Og en anden ting er om hele dit site er tilgængelige for google botten?

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 17:07

Kenneth Wellin:
Du har trods alt ca. 38 sider indekseret i Google

... skal vist lige selv præcisere her, at indekseringen fylder ca. 38 sider med søgersultater ... www.werring.dk har knap 380 sider indekseret ...

dbh
Kenneth

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 17:12

Bachlinks. Com kendte jeg ikke.. Tak for tippet...

Fra Odense
Tilmeldt 11. Sep 10
Fra  Werring Smykker Skrevet kl. 17:12

Ja selve indekseringen er der ikke noget galt med, altså borset fra at google ikke helt har styr på de tekst ændringer på produkterne jeg har lavet eftersom den tager begge med...

Kenneth du har helt sikkert ret i de manglende link - så der må jeg vist igang, men er også lidt nervøs for alle disse dårlige links som sælges her og der i massevis.

Hvor starter man her - god råd modtages gerne.

MVH Claus

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 18:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:01

Når du laver en masse ændringer skal du lige give Google lidt tid til at opdatere sit indeks. Det kan sagtens tage noget tid før den kommer forbi alle dine sider og indekserer det nye indhold.

Omkring www.backlinkwatch.com lader det ikke til at være meget bevendt hvis det kun finder 1 indgående link.

SEO spyglass finder 5: http://www.link-assistant.com/seo-spyglass/

Du kan også signe op på http://sitexploration.com/ det skulle være endnu bedre til danske links

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)