Well, med udgangspunkt i hans "måske" løgn om at kun 8 mennesker i Danmark kan programmere hvad de kan, er det måske meget væsentligt at vide mere præcist hvad de tilbød dig :)?
Personlig erfaring siger at man her på Amino får meget svingende kvalitet mht. udbudt arbejde, dette giver nogle ret store pris differencer, nogle laver dem helt ned til 300kr og andre tager 1500kr for dem.
Jeg har sendt dig en PB med hvad jeg kan tilbyde dig samt et eksempel på en tidligere side.
Hvis jeg må have lov til at provokere dig lidt.... hvis du ikke aner hvad det er, hvorfor så bruge penge på det?
Jeg mener hvis du skal have succes med facebook, bør du ligge en plan og følge den.
Men du kan jo altid starte med at oprette en side ganske gratis, smide et profil billed på, også begynde at bruge siden. Langsom vil du nok opdage hver de forskellige ting er på facebook m.m., også er nok lidt nemmere at tage stilling til :)
Afhængigt af hvad man gerne vil have med på sin side, vil det koste mellem 400 - 8000. Derfor er det, som tidligere nævnt i tråden, vigtigt at man ligesom stiller nogle kriterier op for, hvad man gerne vil opnå!