Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prof. Firma FaceBook Profil...kan du lave sådan en for os ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev i dag ringet op af et eller andet markedsføringsfirma, som tilbød at lave en proffesionel FaceBook Profil til MILLA-PETIT ApS...

Jeg synes måske prisen var lige i overkantenSkype-Wonderingmen det blev forsvaret med, at der kun er 8 personer i hele Danmark, som kan programmere en sådan Huh?

Kan du...og hvad skal du have for opgaven ?

Kontakt mig på: info@milla-petit.dk

DBH /pia

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53

Well, med udgangspunkt i hans "måske" løgn om at kun 8 mennesker i Danmark kan programmere hvad de kan, er det måske meget væsentligt at vide mere præcist hvad de tilbød dig :)?

Personlig erfaring siger at man her på Amino får meget svingende kvalitet mht. udbudt arbejde, dette giver nogle ret store pris differencer, nogle laver dem helt ned til 300kr og andre tager 1500kr for dem.

Jeg har sendt dig en PB med hvad jeg kan tilbyde dig samt et eksempel på en tidligere side.

God jagt! :) 

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 16:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frederik,

Tak for dit svar + PB Skype-Smile

Han fortalte mig faktisk ikke, hvad jeg fik for beløbet - udover en prof. FaceBook firma profil...

Jeg er interesseret i en prof. firma profil...med alt, hvad der hører til...

Jeg skal dog ærligt indrømme, at jeg ikke ved en dyt om det...men jeg kan finde ud af at måle resultatet Skype-Wink

Måske skal jeg også nævne, at vores kunder er både firmaer og private...

DBH / Pia

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:17

Hvis jeg må have lov til at provokere dig lidt.... hvis du ikke aner hvad det er, hvorfor så bruge penge på det?

Jeg mener hvis du skal have succes med facebook, bør du ligge en plan og følge den. 

Men du kan jo altid starte med at oprette en side ganske gratis, smide et profil billed på, også begynde at bruge siden. Langsom vil du nok opdage hver de forskellige ting er på facebook m.m., også er nok lidt nemmere at tage stilling til :) 

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 17:00

Hej Boysen,

Selvfølgeligt må du provokere mig Skype-Wink

Med min udtalelse "jeg ved ikke en dyt om det" er jeg bare ærlig Skype-Smile

Se selv det "snald" jeg selv har fået sat op: http://www.facebook.com/pages/MILLA-PETIT-Denmark/63468716602

Jeg vil bare gerne vælge den nemme løsning = en prof. opsætning...og jeg skal bare update siden løbende Smile

DBH / Pia

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 17:09

Har skrevet dig en email.

Mvh

Jonas Mersholm

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 17:12

Hej Pia

Der kan nok skrives ligeså mange bøger om, hvad begrebet "prof" indeholder, som en telefonbog.

Nogle bruger et købt flashtemplate og redigerer dette, som f.eks.: http://www.facebook.com/#!/pages/Bryllupsfotograf/184798381588677 nogle ville synes dette er uprof!

Så kan man lave det i php, som f.eks.: http://www.facebook.com/SPINDER.dk andre ville også synes dette er uprof.

Man kan f.eks. få et helt grafisk design som denne: http://www.facebook.com/#!/pages/Gratis-forretning/260638410623155?sk=app_143715912388537 men også en sådan ville nogle synes var uprof.

Man kan også lave en i wordpress som her: http://www.facebook.com/#!/pages/WepSpruttens-WordPress-app/109221232515485?sk=app_155887214496648 og her vil der så stadig være nogle der synes det er uprof.

Afhængigt af hvad man gerne vil have med på sin side, vil det koste mellem 400 - 8000. Derfor er det, som tidligere nævnt i tråden, vigtigt at man ligesom stiller nogle kriterier op for, hvad man gerne vil opnå!

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 17:16

Okay Skype-Smile

Mit mål med en FaceBook FirmaProfil er:

ENDNU mere markedsføring + ENDNU mere synlighed + ENDNU flere kunder = ENDNU større omsætning

Skype-Wink

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 17:47

Hej Milla :)

Jeg har sendt en PM.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 18:35

Først vil jeg sige mange Tak til alle Jer, som har skrevet her i tråden + sendt mig en PB Yes

Opgaven er gået til Steffen Daleng fra profitize

og jeg glæder mig meget til at vise vores nye FaceBook FirmaProfil for MILLA-PETIT ApS frem Skype-Smile

Som sagt: Tak for Jeres henvendelser !

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)