Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ADVARSEL bogføringsprogram der kan lægge sammen

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:

Se dette link og fin selv svaret derpå !!

God stil Amino ?

mvh

john sommer

Din slet skjulte påstand om, at vi moderatorer skulle være i lommen på Aminos til enhver tid eksisterende samarbejdspartnere og annoncører finder jeg direkte uforskammet.

Dit indlæg, der blev slettet, var blevet anmeldt for at hænge et navngivent firma ud.
Det var mig, som slettede indlægget efter at have læst det anmeldte indlæg.
Du fik en besked på, at indlægget var slettet, og en generel udformet besked om årsagen. Den automatiserede besked, som systemet sender ud er udformet af Amino Crew, sandsynligvis Martin.

At du så vælger at poste det slettede indlæg igen, finder jeg ret mærkværdigt.

Reglerne om ikke at hænge navngivne personer eller virksomheder ud gælder naturligvis alle. Og det giver altså ikke mere ret til at bryde reglen, at man påberåber sig retten til at svine Amino til og påstå, at moderatorerne er korrupte eller på anden måde moralsk anløbne. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:36

John Nielsen:
Reglerne om ikke at hænge navngivne personer eller virksomheder ud gælder naturligvis alle
Og det er en regel jeg sagtens kan forstå fornuften i. Her havner den lidt midt i mellem - for det er jo ikke godt, hvis en række iværksættere downloader en ny version, som har så store fejl, at man ikke kan ændre i en kontoplan - tekst eller indsætte nye konti i en lang periode (fra jeg købte 12/12 til nu 14/1) hvor mange skal afslutte året. 
Jeg vil ikke hænge dem ud, og skriver også jeg har været glad for programmet, men er lidt rystet over, at de nu for 14 dage siden lovede update der rettede denne fejl (som jo ikke var den eneste - jeg har måtte gøre opmærksom på mindst en mere i hele budget delen - som de dog har rettet) - og stadigt er der ikke ny update (efter sigende på grund af fejl i andre moduler som jeg bare ikke bruger og dem arbejder de på), og stadigt får jeg ikke svar fra deres support som man betaler for ved køb af version 4.0

Hænger man dem så ud, eller forklarer man kollegaer, at der pt er et sådan problem, så de kan undgå at hænge fast som jeg gør i afslutningen?

Jeg forstår problemstillingen, for det kan være besværligt for en virksomhed hvis vi bare kan brokke løs herinde og de ikke kan forsvare sig - men også besværligt for en iværksætter ikke at kunne lave rettelser af nogen art i en kontoplan i lang tid.

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:38

Mon ikke de har passet på med at forbedre den nye version af programmet for meget, for ikke at risikere at dette program slår deres egen spiller af hesten :-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:43

Hænger man dem så ud, eller forklarer man kollegaer, at der pt er et sådan problem, så de kan undgå at hænge fast som jeg gør i afslutningen?

Jeg forstår problemstillingen, for det kan være besværligt for en virksomhed hvis vi bare kan brokke løs herinde og de ikke kan forsvare sig - men også besværligt for en iværksætter ikke at kunne lave rettelser af nogen art i en kontoplan i lang tid.

vh

Du har efter min mening ret i, at der nogle gange kan være en næsten hårfin grænse mellem at dele erfaringer med et givent program og at hænge virksomheden, der står bag produktet, ud.

Men at grave en masse links frem, som entydigt giver et negativt indtryk af virksomheden bag produktet, er vel ikke brugbar erfaringsudveksling.

Med risiko for at blive beskyldt endnu en gang for at være i lommen på nogen, så har jeg siden start af min virksomhed benyttet det pågældende produkt i forskellige tidligere versioner. Jeg er ikke skiftet til den nye generation af produktet, alene fordi jeg endnu ikke har set nogen grund til at gøre det.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51

john sommer:
God stil Amino ?

@ John Sommer. Først og fremmest har jeg ingen holdning til det indlæg/link som du fik slettet, da jeg ganske enkelt ikke nåede at læse det inden det blev slettet.

Når der så tales om "god stil" så synes jeg ikke det er "god stil" at lade utilfredsheden gå ud over de frivillige moderatorer. De yder alle et stykke frivilligt og ulønnet stykke arbejde for at Amino skal være et "hyggeligt" eg sted for alle at være.

Jeg har stor forståelse for din irritation - en irritation som jeg ofte deler med dig. For mig er den gode stil at tage fat i Martin i en mail direkte og så tage diskussionen der. Han er alligevel den eneste som kan lave reglerne om.

For så vidt angår trådens emne så bliv endelige ved med at øse af dine erfaringer. Dit engagement i denne og tidligere tråde og regnskabsprogrammer er guld værd. Synd at drukne tråden i debat om ret og uret,

/Henrik

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:54

Hej John - nilco

Nej – John ikke således, jeg skyder ikke nogen noget i nogen sko, men da det er dig der slettede indlægget bliver du jo så min indgang til at spørge hvorfor – da du repræsentere Amino – og da der ikke er nævnt noget firma, men alene et produktnavn og det tilmed fundet i anden tråd her i Amino så er det uforståeligt!

Endvidere har dette produktnavn tidligere være drøftet i anden tråd er vel ok erfaringsudveksling må jeg nok tilføje!

Citat:
Din slet skjulte påstand om, at vi moderatorer skulle være i lommen på Aminos til enhver tid eksisterende samarbejdspartnere og annoncører finder jeg direkte uforskammet.

Nej John her er ikke gravet en masse links frem der er peget på ET link fundet ved en søgning på produktnavnet!

Citat:
Men at grave en masse links frem, som entydigt giver et negativt indtryk af virksomheden bag produktet, er vel ikke brugbar erfaringsudveksling.

Bemærk her i denne tråd er der ikke omtalt nogen firmanavne noget sted!

I øvrigt har jeg KUN modtaget den som du betegner den formelle mail om forholdet!        

Men lad det nu være vi kan alle komme til at begå fejl, jeg vil ikke med dette forsøge at ændre regler og hænge ud, men vil blot med dette anføre vigtigheden af at vi kan hjælpe hinanden med ikke at falde i problemer som andre advare imod!  :-))

Mvh

John sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 19:04

Hej Henrik,

Som fremgår af mit svar til moderator er det jo ikke moderator - funktionen der skydes på men spørgsmålet om hvilke regler det er moderator - her john - mener der er overtrådt - her i dette tilfælde er ikke nævnt firmanavn, ikke nævnt person navne, men alene omtalt et muligt produktnavn.   

Og tak for roserne - jeg synes også at debatten har løftet sløret for væsentlige pkt. når det kommer til SW- funktionaliteter.

Men lad det nu ligge - !  

Fortsat god weekend til dig og dine!

mvh

john sommer

mvh john sommer

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Feb 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:27

Hej John H,

Har netop læst dine indlæg omkring vores seneste nye version af SummaSummarum. Det er rigtigt at der desværre har vist sig nogle fejl i programmet, nogle som allerede har rettet og nogle som vi stadig er i gang med at rette. Det er på ingen måder tilfredsstillende, men desværre hvad der kan ske når man arbejder med software. Det der derimod piner mig mest, er den oplevelse du har haft med vores support. Vi har haft - og har altid - ekstra travlt i januar som følge af de mange spørgsmål, der opstår ved årsafslutningen, men dette er på ingen måde en undskyldning for at du ikke får svar på dine mange e-mail og henvendelser. Vi ønsker selvfølgelig at give den bedst muligt support og du skal på ingen måde sidde med en følelse af at sidde alene med problemerne. Selvom svartiden måske nok har været længere en den plejer, svarer vi altid på alle indkommende mail i den rækkefælge de kommer ind. Jeg vil derfor straks undersøge, hvorfor du tilsyneladende ikke har hørt fra os.

Uanset hvad, er du meget velkommen til at kontakte mig personligt mhp. at få løst dine udfordringer hurtigst muligt, samt få snakket forløbet igennem, så vi kan få dine input til hvad vi kan gøre bedre. 

Med venlig hilsen.

Thomas Nissen
Landechef
Visma Avendo A/S

E-mail: thomas.nissen@visma.com
Telefon: 23 64 82 46    

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:38

Visma Avendo A/S:
Uanset hvad, er du meget velkommen til at kontakte mig personligt mhp. at få løst dine udfordringer hurtigst muligt, samt få snakket forløbet igennem, så vi kan få dine input til hvad vi kan gøre bedre. 
Dejlig I også læser med herinde. Jeg har mailet support 8/1 - 11/1 og 14/1 uden svar. Det jeg beder om, er blot at I dels fortæller hvornår man kan komme til at tilføje eller rette konti  - som I med mail af 4/1 skrev ville være på plads samme uge.

Dertil vil jeg godt vide hvor jeg downloader den nye version, for på jeres hjemmeside kan jeg ikke se versionsnummeret - men ved jo at det ikke er 4.0 der ligger der - eftersom jeg ved at budget problemet er tilrettet - men det er jo tosset hvis bare hver dag skal køre system sikkerhedskopi og så downloade den nyeste version fra jeres side, uden at vide, om den nu er rettet eller ikke - så bare en mail NÅR den nye version er klar (burde I nok sende til alle der har købt 4.0 så de får den tilrettet uanset de har opdaget et problem eller ikke)

Tak for svar i alle fald, jeg er jo som du har kunnet se, ellers godt tilfreds

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 23:01

Hej Alle,

Så var det jo godt at problemet blev fastholdt og ikke blot lukket af - Dejlig læsning fra Suma folkene !

Og så kan du nok få dine løsninger nu John H!  Wink

mvh

john sommer 

mvh john sommer

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)