Din slet skjulte påstand om, at vi moderatorer skulle være i lommen på Aminos til enhver tid eksisterende samarbejdspartnere og annoncører finder jeg direkte uforskammet. Dit indlæg, der blev slettet, var blevet anmeldt for at hænge et navngivent firma ud. At du så vælger at poste det slettede indlæg igen, finder jeg ret mærkværdigt. Reglerne om ikke at hænge navngivne personer eller virksomheder ud gælder naturligvis alle. Og det giver altså ikke mere ret til at bryde reglen, at man påberåber sig retten til at svine Amino til og påstå, at moderatorerne er korrupte eller på anden måde moralsk anløbne. |
Og det er en regel jeg sagtens kan forstå fornuften i. Her havner den lidt midt i mellem - for det er jo ikke godt, hvis en række iværksættere downloader en ny version, som har så store fejl, at man ikke kan ændre i en kontoplan - tekst eller indsætte nye konti i en lang periode (fra jeg købte 12/12 til nu 14/1) hvor mange skal afslutte året.John Nielsen:Reglerne om ikke at hænge navngivne personer eller virksomheder ud gælder naturligvis alle
Jeg vil ikke hænge dem ud, og skriver også jeg har været glad for programmet, men er lidt rystet over, at de nu for 14 dage siden lovede update der rettede denne fejl (som jo ikke var den eneste - jeg har måtte gøre opmærksom på mindst en mere i hele budget delen - som de dog har rettet) - og stadigt er der ikke ny update (efter sigende på grund af fejl i andre moduler som jeg bare ikke bruger og dem arbejder de på), og stadigt får jeg ikke svar fra deres support som man betaler for ved køb af version 4.0
Hænger man dem så ud, eller forklarer man kollegaer, at der pt er et sådan problem, så de kan undgå at hænge fast som jeg gør i afslutningen?
Jeg forstår problemstillingen, for det kan være besværligt for en virksomhed hvis vi bare kan brokke løs herinde og de ikke kan forsvare sig - men også besværligt for en iværksætter ikke at kunne lave rettelser af nogen art i en kontoplan i lang tid.
vh