jeg ved at man ikke må nævne navne her. Jeg har købt update til mit program version 4.0 som kunne oprette nyt år 2012 uden at afslutte 2011. Der blev blev ved købet lovet support i 12 mdr Jeg vil gøre opmærksom på at: Første fejl - som JEG fandt og som de rettede, var at budget stod med forkert fortegn, og derfor kom til at stå som forbedring i forhold til virkeligt. Jeg fik dem til at rette i version 4.1 Så viser det sig, at jeg ikke kan lægge nye konti til i 2011 - eller ændre konto betegnelser. Jeg får svar, at JA jeg har ret, og de vil nu rette i ny update senest sidste uge. NEJ de gør ikke, OG den support man betaler for, sender bare en auto mail med tak for mail (5 stk seneste 7 dage uden ER svar), man hører intet til dem selv. Jeg kan stadigt ikke - medens jeg laver årsafslutning - tilføre konti eller ændre betegnelser - uanset der ikke er ført noget på den pågældende konto. Jeg må ikke nævne navn, men sammenlagt vil jeg advare mod, hvis jeres bogføringsprogram kommer med ny version , og som her mere end 1 måned efter - stadigt har helt diskvalificerende fejl - og lover support 12 mdr - så kan det være rent salgstrick Tag så hellere en net løsning der virker - det skulle jeg ha gjort vh |
Hej John,
Hvilket program er der tale om?
mvh
john sommer