Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ADVARSEL bogføringsprogram der kan lægge sammen

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved at man ikke må nævne navne her. Jeg har købt update til mit program version 4.0 som kunne oprette nyt år 2012 uden at afslutte 2011. Der blev blev ved købet lovet support i 12 mdr

Jeg vil gøre opmærksom på at:

Første fejl - som JEG fandt og som de rettede, var at budget stod med forkert fortegn, og derfor kom til at stå som forbedring i forhold til virkeligt. Jeg fik dem til at rette i version 4.1

Så viser det sig, at jeg ikke kan lægge nye konti til i 2011 - eller ændre konto betegnelser. Jeg får svar, at JA jeg har ret, og de vil nu rette i ny update senest sidste uge.

NEJ de gør ikke, OG den support man betaler for, sender bare en auto mail med tak for mail (5 stk seneste 7 dage uden ER svar), man hører intet til dem selv. Jeg kan stadigt ikke - medens jeg laver årsafslutning - tilføre konti eller ændre betegnelser - uanset der ikke er ført noget på den pågældende konto.

Jeg må ikke nævne navn, men sammenlagt vil jeg advare mod, hvis jeres bogføringsprogram kommer med ny version , og som her mere end 1 måned efter - stadigt har helt diskvalificerende fejl - og lover support 12 mdr - så kan det være rent salgstrick

Tag så hellere en net løsning der virker - det skulle jeg ha gjort

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 00:56

Hej John,

Hvilket program er der tale om?

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:21

Jeg tror ikke jeg må nævne det i noget negativt - men det har jo været nævnt før. Det som er skuffende er:

Man køber et program som ikke er online og ikke har faste månedlige omkostninger i Maj 2011 - så kender man som iværksætter sine bogføringsomkostninger

Man får allerede December besked om vigtigt ny version som kan en del den gamle ikke kunne - igen bruger man et pænt beløb - på det som man mente var en engangsinvestering modsat netversioner

Den nye version skal jeg - som vel ikke er deres vigtigste bruger, opdage slet ikke virker som den skal med den nye budgetfunktion. De erkender, og retter dog på en uge, og jeg kunne downloade ny version. Jeg har intet sted set dem orientere deres øvrigt kunder som havde downloaded

Så viser det sig, at den nye version har en fejl mere. Man man ikke tilføje konti eller ændre beskrivelse i 2011 regnskabet. Det sker medens jeg gør et sagsregnskab færdigt og skal aflevere, og jeg kan ikke komme videre. De får besked, og svarer 4 Januar

Jo, det er desværre indsneget sig en lille fejl omkring ændring af kontoplan i gammelt regnskabsår og der vil komme en ny release i denne uge.

Jeg SKAL aflevere foreløbigt regnskab til tre interessenter, men kan intet gøre, og trods 4 mail, hvor jeg spørger HVOR den nye release kan hentes - og trods at man ved betaling af nye version har betalt for support - får jeg ikke svar på mails af 7 + 9 +11 + 13 Januar - og den nye release synes slet ikke på vej, da jeg af anden kanal har hørt, at de har flere problemer de skal rette. Jeg kan stå med et regnskab, jeg ikke kan gøre noget som helst ved i Januar måned, som for mig er meget vigtig - OG jeg kan ikke få svar - andet end deres standard:

Vi har modtaget din e-mail og vender tilbage hurtigst muligt

Det er ganske alvorligt at sælge et program der stopper ens arbejde med at lave et vigtigt regnskab færdigt, til nu ½ Januar - og jeg tror det kan vise sig at være hele Januar. De skulle dels ha testet færdigt - dels ha udsendt det så de ikke sad fast netop i årsskiftet - men de ville naturligvis ha det solgt netop på, at man kunne lave nyt år og køre videre i gamle + nyt budget

vh

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 11:23

Hej John,

Jeg er helt enig drop programmet og kør en kommasep. fil og læg det over i et andet!
Du vil nok vedblive at få denne oplevelse!

Jeg fik i dag en mail med infor om at jeg havde fået stjerne for at skrive dette til din tråd:

Har set i dette "link" at du omtaler Summa går ud fra at det er dette program der tale om?

Det gav mig en Amino-stjerne mail:

Her er mailen:

Kære john sommer

Dit indlæg: Svar: ADVARSEL bogføringsprogram der kan lægge sammen har fået 1 stjerne(r).
Hvis du bliver Amino Plus medlem, kan du se hvem der giver dig stjerner (også dem du allerede har fået). Bliv Plus medlem - klik her

Tak fordi du skriver indlæg og hjælper andre iværksættere, det sætter vi stor pris på!

De bedste hilsner

Dit dedikerede og hammer motiverede Amino Team

Her er svaret da jeg forsøgte at åbne denne:

Ikke fundet: Forum fandtes ikke

Det forum du bad om blev ikke fundet.

Det må jo betyde at NOGEN har slettet dette!
Så hvad foregår der mon john?
Måske vi skal tale om det på tlf. eller en mail!
mvh
john sommer

mvh john sommer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:40

Jeg er jo ellers glad for programmet - men det er ikke godt, at version 4.0 kom i december og nu i Januar - efter jeg har gjort opmærksom på to ret store fejl - venter jeg på 4.3 - som vist skal rette en fejl mere som jeg ikke har kendskab til, og deres support ikke svarer. MEN jeg er jo ellers så glad for programmet, så jeg har bare måtte meddele de partnere der venter på regnskab for deres projekt, at de kan få et hvor jeg ikke har kunnet rette kontoplan til - eller de må vente på at programmet virker.

Jeg bliver hos Summa - men har tabt noget tillid

vh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg ved at man ikke må nævne navne her.

Grænsen er ofte hård fin på vej der er tilladt eller ej. Der e næppe nogen som kan kan have indvending i at du vender spørgsmålet om og spørger om der er andre som i regnskabsprogrammet  x oplever følgende fejl:....

Som John Sommer synes jeg det det vigtigt at få navnet frem. For mange er regnskab en sur pligt, men for os der bruger det som et styringsværktøj er de nævnte fejl og den tilhørende service særdeles kritiske.

/Henrik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jamen som det er klart, så er det Summasummarum version 4.0 som ikke virker i budget - ikke kan tilføje eller ændre i kontoplan for 2011 (første del rettet i 4.x anden del ikke rettet)

Man kan ikke selv vide, at fejlen er der, og Summa meddeler ikke køberne, at de skal downloade ny release - så de fleste har sikkert begge disse fejl i deres nye 4.0 version

På Summas hjemmeside kan man downloade 4 - men ikke se om det er 4.0 - 4.1 eller 4.2 og support svarede for 4. jan., at det var fixet under ugen og ny release kom (Vil blive 4.3) - men der er ikke kommet ny release her 14 dage efter og support svarer kun med automails, selv om support er betalt for ved køb i december af 4.0

Mit råd vil i alle fald være, at vente med 4.0 opdatering til alt virker i den, og blive på 3.8 til da, med mindre man er sikker på ikke at behøve ændringer eller tilføjelser til kontoplan osv,

vh

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 14:54

Hej John mf.

I dag har jeg så denne mail i indboksen om indlæg der er slettet:

Nedenstående er så forklaring på hvorfor det er slettet jeg er nød til at gøre
- nielco der har slettet det - "
opmærksom på at det alene er et citat til anden tråd der forespørges på.

Hvordan kan det opfattes som det fremgår af nedenstående?

mvh

john sommer 

Dit indlæg er blevet slettet af nielco.

Emne: Svar: ADVARSEL bogføringsprogram der kan lægge sammen

Årsag: Hej,

Du har lavet et indlæg på Iværksætter Debatten Amino som du kan se her:

[Slettet af moderator]

Indlægget er ikke skrevet i en positiv ånd. Amino er et rart sted at være,
og det er fordi folk er flinke og rare.
Så angreb på andre personer, advarsler mod virksomheder etc. Hører ikke
hjemme her.

Vær rar at læse vores guide “Kom godt i gang med Amino”. Den vil hjælpe dig
til at få mere ud af Amino
Du finder guiden her:
http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-p-229-amino.aspx

Med venlig hilsen

En af Amino’s rare moderatorer.

De bedste hilsner
Iværksætter Debatten Amino
http://wwwamino.dk

mvh john sommer

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 15:04

Har nok selv fundet svaret på hvorfor mit indlæg med link til anden tråd hvori summa er omtalet blev opfattet som basis for en sletning er følgende:

http://web.vismaavendo.dk/partners/samarbejdspartnere/

Se dette link og fin selv svaret derpå !!

God stil Amino ?

mvh

john sommer

mvh john sommer

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 15:18

mvh john sommer