Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google's Social Search vil forandre din hjemmesides SEO

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg læste netop denne artikel på mashable. Det er lidt foruroligende, eller er det bare mig?
Man kan selvfølgelig vælge at se "normale" resultater. Men nu vil størstedelen se resultater
inde fra deres egne cirkler?

Se hvad jeg snakker om her: http://mashable.com/2012/01/13/google-search-plus-your-world-seo/

Med venlig hilsen
Ken Lynggaard

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som de skriver i artiklen holdes det "internt" med Google+, hvor mange af dine venner benytter aktivt Google+ og hvor mange danskere benytter det? Jeg tror effekten her og nu bliver minimal for 90% af alle danskere og dermed folk der søger på Google. 

Hvis Google+ får succes fremover kan det blive afgørende, men indtil da er der ingen grund til bekymring. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:47

lige nu er det jo ikke noget der påvirker meget da ikke er vildt meget likes jeg ser selv ved amino.dk synes jeg ikke det påvirket det meget selv med så mange likes , jeg tror det overdrives at det betyder selvfølgelige betyder noget med de skal jo også have flere bruger på google plus og de ønsker jo også vi bruger finder det bedste altså google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 19:17

Aah okay! :-)

Når det er lidt mere internt så er der ingen fare lige p.t. Nej!
Men nu må vi se, om google kan lokke flere til deres sociale netværk.

Tak for svarene folkens!

Med venlig hilsen
Ken Lynggaard

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 09:25

Martin :
Som de skriver i artiklen holdes det "internt" med Google+, hvor mange af dine venner benytter aktivt Google+ og hvor mange danskere benytter det? Jeg tror effekten her og nu bliver minimal for 90% af alle danskere og dermed folk der søger på Google.

De bruger også mere og mere data fra Youtube og alle andre af Google`s produkter, og det er der trods alt en del danskere der bruger.

Social Search er absolut noget man skal bruge og læse videre om . Det sker lige nu. Så optimer alle dine online sociale platforme, specielt dem som Google ejer.

For at skære det helt ud i pap, så er Google i går kommet ud med en ny privatlivs-politik. Hvis du ser på det jeg har klippet ud her, så skulle det være tydeligt for alle . God fornøjelse med at optimere jeres seo, til social search. Så igen, er der absolut ingen grund til at vente, og se hvad der sker. Det er allerede sket

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 09:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og meget velkomment... Tænk engang et søgeresultat baseret på andres tilkendegivelser i stedet for 3000 links i diverse linkkataloger og så hårdt optimeret tekst at man skulle tro at det er en robot der har skrevet det.

Velkommen tilbage skæve og fornøjelige tekster, velkommen tilbage troværdige søgeresultater og farvel 99% seo og 1% brugbart indhold.

Det er selvfølgelig sat på spidsen - men jeg ser ingen grund til at være foruroliget. Det bliver rigtig godt indtil man finder ud af manipulere det (igen). Så må vi bare håbe at det ikke kan betale sig at købe 500 +1's for en fiverr.

:) Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:51

Jimi Hove:
De bruger også mere og mere data fra Youtube og alle andre af Google`s produkter, og det er der trods alt en del danskere der bruger.

Jeg er ikke uenig, men ser det stadigvæk ikke som værende noget folk behøver lade sig skræmme/gå i dampe over. Det er stadigvæk mindretallet der aktivt opsøger det, som får de "skræddersyede resultater" pt. får jeg stadig kun søgeresultater på baggrund af hvad folk med Google+ som jeg er i netværk med har trykket + ved, hvilket primært er hjemmesideejere der forsøger at skubbe deres egne sider op.

90% uændret is my statement. Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 09:51

Hej Kim,

Ja jeg synes også rigtig godt om det ( jeg giver det et +1 )

Det vil klart blive manipuleret ( og bliver allerede ), men der vil også komme antispam tiltag imod manipulatorer.

Det gode er helt sikkert, at folk som faktisk har reelt godt indhold, og som derfor bliver delt på tværs af online medier, vil blive belønnet mere. Igen, jeg siger ikke at folk der arbejder med seo og online markedsføring ikke nok skal finde deres vej frem, men andre bliver belønnet mere, og det er rart.

Der hvor Google har den helt store fordel, er at de både kan integrere social search med nettet ( traditionel seo ), så folk der har en masse backlinks, bliver altså ikke straffet, eller ryger ud i kulden pga det her. De skal bare tænke over det nye der sker.

Og at tro at man lige skal vente på at se om det nu bliver til noget, svarer lidt til dem som ikke rigtigt troede på internettet, til at starte med

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:01

Hej Martin,

Man får allerede personaliserede søgeresultater nu, og har gjort i nogle år, selvom man ikke er logget ind. Hvis du logger ind, bliver de personaliserede resultater blot endnu mere koncentreret og direkte.

Kort sagt kan man sige , at : hvis du er logget af får du et mix af seo og social search

.. : og hvis du logget på, får du langt mere social search og mindre traditionel seo

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)