Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google's Social Search vil forandre din hjemmesides SEO

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimi,

Altså igen, vi er sådan set enige, men alligevel uenige. Google startede som du selv siger med social search i 2009, mht. logget af/på og resultaterne er vi også enige, men ..

"hvis du er logget på, får du langt mere social search og mindre traditionel seo" der taber du mig bare, for mine SERP's er stadig domineret af alm. SEO og ikke social search.. Jeg synes det er overvurderet og min pointe er egentlig bare hvis folk tror de skal slappe af med deres SEO og fokusere på social search så mener jeg personligt at de begår en fejl. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :
Altså igen, vi er sådan set enige, men alligevel uenige

Helt sikkert :)

Martin :
Jeg synes det er overvurderet og min pointe er egentlig bare hvis folk tror de skal slappe af med deres SEO og fokusere på social search så mener jeg personligt at de begår en fejl. 

Når man ser alle de post fra G+ , og Youtube ,som bliver indekseret højt i SERPS, selvom man er logget af, så er det bare kanon seo, at bruge G+ og Youtube

Martin :
min pointe er egentlig bare hvis folk tror de skal slappe af med deres SEO

Det siger jeg heller ikke. Jeg siger det er et mix, men at man vel heller ikke skal ignorere social search. Og måske oven i købet, give det ekstra fokus. Men det er selvfølgelig et valg man selv træffer

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)