Hej Aminoer, jeg har tænkt og tænkt.. Men ved ikke hvad jeg skal sætte / kan sætte på min forside? |
Din hjemmeside er jo LAAAAAANGT fra færdig...
Hej Aminoer, jeg har tænkt og tænkt.. Men ved ikke hvad jeg skal sætte / kan sætte på min forside? |
Hehe,nej er også gået i gang med at tage en masse af det i skriver til tælling. (igang med at lave) Hvad synes du der mangler? |
Wow en baggrund, der er da fest og farver over land og by. Har du overvejet at kigge på andre hjemmesider for inspiration til hvordan en rigtig hjemmeside burde laves? Jeg har ikke set noget der minder om din hjemmeside nogensinde, og det er ikke pænt sagt. |
Hej Jeppe.. Jeg går ud fra at du har en mindre skærm end mig, men både din baggrund samt overskriften "Gaver til unge" da det i bund og grund af en baggrund.. Så bliver den gentaget. Det ser ikke særlig godt ud.. Dit spørgsmål hvad du skal sætte på forsiden finder jeg lidt mystisk.. Når du besøger en side ønsker du nogle informationer, i form af tekst og billeder sat meget flot oppe da det skal fange ens blik. Jeg har nu set flere af sådan nogle tråde fra dig af, hvor du spørger hvad du skal sætte op her og hvad du skal sætte op her. Hvis det er du er igang med en hjemmeside, må du da også have en ide om hvad du ønsker at vise til dem som besøger, lav en plan og følg den. Jeg ved nemlig ikke hvad du skal sætte op da jeg ikke ved hvad du har i tanker med din hjemmeside. Fortsat god weekend. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Hej Jeppe. Det er anden gang, du opretter en tråd i denne uge (eller indenfor to uger) i forbindelse med den pågældende side, og ingen af gangene har siden haft noget af værdi at byde på, noget at kommentere på, og det, synes jeg, desværre er både ærgeligt og lidt useriøst. Hvis du gerne vil have feedback, så give os noget med noget substans. Det er som om, du fisker efter vores idéer, men det er dig som idé-generator/iværksætter, der skal præsentere en idé for os, som vi kan give tilbagemeldinger på. Og som din side er nu, er den idéforladt og meget grim. Desværre God arbejdslyst! Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
siden sidste gang er kun kommet farver som baggrund der stadigvæk samme grund fejl man ser ikke siden fodnotes tekst da menuen der skriver ovenpå lige så samme øverste siden og der er intet tekst mv på siden god ide start med wordpress det kan meget mere og har fra start af flere ting du ikke behøver tænke på næsten søgevenlig url det kan du sætte system til du du kan lave menuen mere overskuelige og der er næsten et uendeligt antal plug in der kan forbedres ens side med wordpress |