ikke på min ungoogle lige før nummmer 1 med nu røg den væk igen slog dog personlig søgning fra for en sikkerheds skyld |
Din side ligger også nr 1 i min google søgning :-)
Tillykke med 1 pladsen
ikke på min ungoogle lige før nummmer 1 med nu røg den væk igen slog dog personlig søgning fra for en sikkerheds skyld |
Din side ligger også nr 1 i min google søgning :-) Tillykke med 1 pladsen |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
For en sikkerhedsskyld tjekkede jeg det lige med flere forskellige værktøjer og jo du ligger nummer 1 :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Typisk, billedet er blevet gjort mindre, så du sikkert intet kan se.. Men billede eller ej.. så er 1 plads din på nuværende tidspunkt :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
www.scroogle.org er også fin, og den melder det samme. |
Ja jeg har brugt ungoogle. Har tidligere fået den som nr. 3
Ib Råd & Mal
|
Lige tjekket igen. Stadig nr. 1 hos mig, Sasa. Når min kæreste søger, ligger du dog nr. 3! Mærkeligt! Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Har selv tidligere på forskellige og andre søgeord fået samme placeringer på forskellige IP addresser. Og pa andre søgeord og IP addresser fået forskellige placeringer også ved brug af ungoogle. Ib Råd & Mal |
google søgning og slå personlig resultatet er lettest at bruge den tager bedste med den svinger sekund til sekund da man søger på stedet |