Har lige nu kl. 21.13 checket og nu ligger du Ib Råd & mal |
Mikael christiansen:med den svinger sekund til sekund da man søger på stedet
Ja det kan svinge
Har lige nu kl. 21.13 checket og nu ligger du Ib Råd & mal |
Ja det kan svinge |
hos mig ligger den nummer 1 igen lad os håbe du bliver ved at ligge der for du har den bedste side og fortjener den plads der er flere grunde til den ikke ligger stabil rimeligt ny side den fra den 13 september sideste år alle nye sider ryger op ad og ned ad lige nu første rigtige store hop jeg tror dog det er svært at ligge der for der er få links til siden meget lidt social mod siden aldren men der er det jo links der bestemmer det hvornår fundet og hvilken slags selvfølgelige forsætte jævnt opdatere på siden |
Hej Michael. |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
denne service siger meget stor del links er 1 md gamle eller lidt mere der er 1843 dog er så en stor del links nye at siden vurderes som nok rimelige ny side http://www.majesticseo.com/reports/site-explorer/summary/online-doere.dk selvfølgelige begrænset hvor gamle links kan være siden er jo fra sidste år 13 september social aktivitet jeg kan ikke se en facebook side eller twitter eller google plus side på siden |
Okay på den måde! Mange tak :) Jeg kigger på det! |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
@Mikael Der er Facebook på i sidebaren. Jeg smider lige Google + på! :) Tak for hjælpen. vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.