Hej Dukke.... 1) Jeg har ikke nogen forkærlighed for mit clip-art - jeg synes bare det følger den humoristiske stil jeg prøver at have i brevet, men jeg overvejede da også at skifte det ud med et andet billedeksempel. 2) Jeg er enig i at eksemplet med over/underbelyste billeder kunne sættes bedre op - jeg aner bare ikke hvordan, for som du selv nævner så er jeg ikke grafiker. Har du et forslag så modtager jeg det med kyshånd 3) God ide med frisøren. Det ændrer jeg :) Tak for din konstruktive og begrundet feedback Hilsen Morten |
Hej Mala
Tak fordi du tager dig tid til at kommentere på mit brev. Det er super fedt :)
Mala:Jeg synes du skal prøve at læse noget materiale omkring at skrive salgsbreve.
Det har jeg
Jeg har prøvet at følge AIDA modellen - måske ikke succesfuldt, men jeg har da prøvet :)
A- Atention
"Tilbud" i overskrif + Fræk overskrif i "if you got it . flaunt it" Herudover prøver jeg at fremhæve nogle generelle ulemper (set fra min side) - at hoteller er dårlige til at vise deres faciliteter frem
I - Interest
JEg fremhæver generelle ulemper - bl.a. ved den store brug af skaldyrsbilleder/stemningsbilleder hvor kunderne derimod hellere vil se facilitetsbilleder
D - Desire
Mit "We Are The Champions" afsnit - her prøver jeg at fremhæve mulighederne ved at benytte en anden teknik, og fremhæver at de skal bruge mig og ikke bare hvilken som helst fotograf
A - Action
Tilbuddet - spar 33%
Den kunne måske godt være skarpere...
Når du foreslår at jeg læser mere litteratur, er det så fordi jeg har misforstået noget mht. ovenstående?
Super ide med et p.s. - du har ret - det læser man altid.
Kontakt info er på brevpapiret. Samtidig smider jeg et visitkort med. Så skulle der vist ikke være tvivl om den :=)
Mala:Derudover fjern det personlige i dit brev, det virker. Men kun hvis du sælger til mindre virksomheder, eller private.
NEVER
Jeg tror ikke på det! Jeg tror derimod på at desto bedre du er til at personliggøre et salgsbrev, desto bedre virker det. Hoteldirektøren er jo også et menneske...... Men det må jo komme an på en prøve :)