Det er ikke noget indhold jeg har lagt ind. Jeg tror det er fordi jeg ikke har holdt mit CMS opdateret. Min webhost har ikke været til megen gavn i den her sag.
Nu fandt du heldigvis selv ud af, at det var sket.
Hvis du ikke allerede benytter det, vil jeg anbefale dig at læse Frank Hellerup Madsens blogindlæg om Medicin-hackerne. Her kan du se, hvordan du sætter Google Alerts op til at advare dig en anden gang - du kan blive advaret imod en lang række af uønskede ord på din hjemmeside via Google Alerts (så du kan reagere næsten instant).
Hold da op. Dagligt modtager jeg 5-20 blogindlæg som jeg skal godkender og 90% af dem er spam af en art.. Man skal virkelig holde øje med hvad man lukker ind.
Men godt du fandt ud af hvad det var.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Nu fandt du heldigvis selv ud af, at det var sket.
Hvis du ikke allerede benytter det, vil jeg anbefale dig at læse Frank Hellerup Madsens blogindlæg om Medicin-hackerne. Her kan du se, hvordan du sætter Google Alerts op til at advare dig en anden gang - du kan blive advaret imod en lang række af uønskede ord på din hjemmeside via Google Alerts (så du kan reagere næsten instant).
Ja, det kan åbenbart hurtigt gå galt. Jeg var forleden dag inde på dette respekterede og velbesøgte musikanmelder-website, og pludselig var der en reklame, hvor en pige med store bryster opfordrede til at klikke på banneret for at finde en bolleven: http://www.allmusic.com/
Det er et professionelt foretagende, de har kørende og næppe noget, de ønskede.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
hvad jeg har oplevet den opfanger ikke alt og vis du er aktive over alt kan du få mange mails det kan ikke overskues
,desuden betyder det ikke noget for din placering at du får sådanne links , dine kræfter de kan bruges på at skrive rundt er alt for stor det er bedre givet ud at koncentrer sig og sit produkt og videre formidle det på den meste positive vis for sådanne småsager kan trække alt for mange kræfter ud ad en derved og de kan bruges bedre opnå noget andet og endnu mere til dig selv
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows