Vi er et nystartet firma som forsøger at få en aftale hos pbs og teller angående betalingservice på vores hjemmeside.
Vi er en webportal som sælger værdibeviser (som typisk har en gyldighedsperiode på en måned)
Efter at have lavet en ansøgning hos teller (vi fik anbefalet epay som modul) fik vi en mail om at de ikke tilbyder internationale kort til I/S firmaer? Det er lidt overraskende, men jeg fik en forklaring omkring at det var en usikker forretning osv. For at de ville lave en sådan aftale, skulle vi være APS firma og fryse hvad der svarede til et halvt års omsætning som sikkerhed. Vi er helt nystartet og studerende og har derfor ikke mulighed for det.
Samtidig er vores koncept sikkert, på den måde at de eneste udgifter vi har er de timer vi selv arbejder. Dvs. vi har aldrig nogle penge ude at flyve og der er dermed ingen risiko for at gå konkurs.
Det der er mit spørgsmål er følgende; Er der nogen der kender en indløser som vi godkende internationale kort til en webportal som vores? Eller er vi nød til at blive aps og smide et halvt års omsætning som sikkerhed?
Altså PayPal accepterer alle kort undtagen Dankort. Det er nemt og integrere og fornuftigt prissat. Til at starte med slipper i med 3.9% + 0.2 USD per transaktion, men det er altså ingen abonnementer eller andre gebyrer.
Til gengæld vil det altid være en ringere løsning end det rigtige fra PBS, men når i er så nye som i er, kan det være en god ide bare at starte stille og roligt og acceptere PayPal.
Jeg har et enkeltmandsselskab der står til at starte d. 13 februar og jeg har alle aftalerne på plads. Jeg benytter mig dog af Euroline som indløser og ePay som du selvnævner som PSP.
Jeg er tilfreds med euroline iogmed der ingen former for opstartsgebyr er. De nupper 1,15% af salgspriserne og dét er det.
Jeg har mulighed for Maestro, Visa, Mastercard, Diners og Visa/Dankort. Faktisk alle kort pånær JCB og alm. Dankort kan jeg godtage i min kommende shop.
2) Betalingstransaktioner fra betaleren til betalingsmodtageren gennem en handelsagent (vores firma), som har fuldmagt fra betaleren eller betalingsmodtageren.