Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skin til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Søger nogle der kan lave en "simpel" hjemmeside

Jeg har set lidt på wordpress, men ved ikke om jeg selv kan/har tiden til at gøre det hele fra bunden.

jeg søger derfor en "færdig pakke" til en hjemmeside hvor jeg selv som ikke It guru kan lægge billeder, tekster, undersider osv. op. 

Er det noget nogle kan hjælpe mig med for en god pris, eller mener folk herinde selv at jeg kan klare dette selv evt. via wordpress (altså at jeg ikke skal give så hurtig op) :) 

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Du skal være velkommen til at kigge på Signifly.com Er sikker på vi kan hjælpe dig :)

-Alexander Spliid

Webdesign @ Signifly

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Har lige set på jeres side, kan kun finde en komplet hjemmeside, ved ikke om det er det jeg skal bruge.. 

Sådan som det skal se ud er:

et logo/banner helevejen over topppen med hjemmesidens navn. 
nedenunder skal der være en dropdown menu, med 4-5-6 drop bokse.

resten skal jeg selv forholdsvis let kunne lave. (sætte tekst ind, oprette undersider i div drop bokse.)  

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Risskov
Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes også det, der hedder cargocollective. De har en del færdige skabeloner, man kan bruge. Det er primært til folk, der har en del grafisk, de gerne vil vise. Du får altså en færdig hjemmeside men med begrænset funktionalitet. Du kan se et eksempel på bastardreklamer.dk - det er min side, og jeg fik én jeg kender til at rette den lidt til efter mine ønsker for en tusse

Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Det lyder ikke som om du skal bruge en komplet hjemmeside, så jeg er sikker på vi kan finde en billigere løsning til dig. De priseksempler vi har på vores hjemmeside er blot for at give et overblik over hvor vores prisniveau ligger, vi laver både billigere og dyrere løsninger alt efter kundens behov. 

Anyways, send mig en mail på as@signifly.com hvis du er interesseret, så kan vi snakke nærmere :)

Fortsat god dag

Alexnder Spliid

webdesigner @ Signifly.com

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)