Jeg sidder med en SummaSummarum Enterprise 3.6 og har lige oprettet 2012 som nyt regnskab, men mine ordrer i debitor er ikke med i 2012. Jeg vil gerne i gang med at fakturere, men kan ikke lige finde ud af, hvordan jeg kopierer mine ordrer fra 2011 til 2012. Jeg er ikke færdig med 2011 regnskabet endnu, så jeg kan ikke bare afslutte det. Nogen der har nogle gode idéer? På forhånd tak. MVH Thomas |
Uha - jeg ved fra tidligere indlæg, at summa 3.6 ikke virker på f.eks win 7 - og at der er blevet opfordret kraftigt til at opdatere til 3.8. Nu findes jo 4.0, og den tillader oprettelse af 2012 og overførsel af alt fra 2011 - også inden man afslutter 2011.
Der er en lille fejl i 4.0 (startede med at man ikke kunne lægge budget med minus, hvorfor budget sammenligning med resultat viste det dobbelte af det korrete. Den fik de ændret i næste opdate.
Nu er der fejl i 4.0 ved at man ikke kan ændre konto betegnelser i 2011 længere. De ved det, og jeg har spurgt flere gange, om ikke de vil fortælle hvor jeg kan hente den update de har lovet, men de svarer helt enkelt ikke, trods man betaler for support.
Det er ringe, MEN jeg vil stadigt sige, at 4.0 og det at kunne køre videre i næste år, uden at skulle afslutte gamle + for dig, at komme fra 3.6 til 4.0 er de små penge værd
vh