Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du gøre dagens gode gerning??.. så hjælp en ambitiøs ung fyr med hans tøjfirma :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er igang med at tegne en tøj kollektion, og har derfor nogle spørgsmål jeg håber at kunne få hjælp til af jer derude.

til at starte med snakker vi om mode t-shirts (ja jeg ved at der er mange derude, men jeg stoler på mit produkt og koncept) De fleste af dem får jeg syet i hånden, så jeg har nogle prototyper.

Dog vil der være nogle t-shirt design, som skal trykkes på. (motiver / design jeg har tegnet på computeren)

jeg har prøvet at følge med i nogle af de andre indlæg, men synes ikke jeg har set noget jeg selv kan bruge.

1.da vi snakker om 10 forskellige designs som skal produceres, er det så en ide at starte med at få det produceret herhjemme eller ville det være bedst i udlandet ?

2. er der en som har en god kontakt, og som måske gerne vil give et godt tilbud sig endelig til.

jeg er meget kræsen mht kvaliteten af tøjet, og derfor ønsker jeg ikke henvendelser fra producenter som ikke kan tilbyde tekstil af meget høj kvalitet.

håber på en masse gode svar.

på forhånd tak.

//VAKay

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 23:45

Try contact heidi larsen in here, her website is Itspassiondarlink.dk

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 00:06

Hej,

Du kan også prøve at kontakte Marianne fra umph.dk det kan være hun kan hjælpe dig.

Mvh

Heidi

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)