Hej Alle Jeg er igang med at tegne en tøj kollektion, og har derfor nogle spørgsmål jeg håber at kunne få hjælp til af jer derude. til at starte med snakker vi om mode t-shirts (ja jeg ved at der er mange derude, men jeg stoler på mit produkt og koncept) De fleste af dem får jeg syet i hånden, så jeg har nogle prototyper. Dog vil der være nogle t-shirt design, som skal trykkes på. (motiver / design jeg har tegnet på computeren) jeg har prøvet at følge med i nogle af de andre indlæg, men synes ikke jeg har set noget jeg selv kan bruge. 1.da vi snakker om 10 forskellige designs som skal produceres, er det så en ide at starte med at få det produceret herhjemme eller ville det være bedst i udlandet ? 2. er der en som har en god kontakt, og som måske gerne vil give et godt tilbud sig endelig til. jeg er meget kræsen mht kvaliteten af tøjet, og derfor ønsker jeg ikke henvendelser fra producenter som ikke kan tilbyde tekstil af meget høj kvalitet. håber på en masse gode svar. på forhånd tak. //VAKay |
Try contact heidi larsen in here, her website is Itspassiondarlink.dk