Det er nice. Jeg synes farverne er rigtig fine. Måske skal den grå i midten være lidt lysere. Men rigtig flot design! |
Lige en hurtig kommentar: Skriv da på forsiden hvad siden handler om?
Det er nice. Jeg synes farverne er rigtig fine. Måske skal den grå i midten være lidt lysere. Men rigtig flot design! |
Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk
Lige en hurtig kommentar: Skriv da på forsiden hvad siden handler om? |
Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.
Alt for meget fokus på ThisSocks.dk - Jeg troede det var thissocks.dk's werbshop bare med nyt navn. vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Hej Martin, En del af annoncerne er temmelig gamle (næsten ½ år). Hvem fjerner annoncerne når varen er solgt. Er du sikker på, at en vare der har været annonceret ½ år, stadig er til salg? mvh sus |
Hej Christoffer
Tak for de pæne ord om mamagoo, det er www.synergi1.dk der har lavet design på siden og www.indosoft.dk der er programmør - jeg er meget tilfreds med dem begge. +1-knappen er noteret på min To-do-liste. Tak for din tid. Martin |
Hej Byteman
Nej, du har ikke overset det. Jeg har for nylig udskiftet den korte beskrivende tekst med annoncering om lodtrækning - det var måske en dum idé. Jeg arbejder på en anden løsning, så jeg kan få plads til begge informationer.
Jeg ved den øverste reklame tager meget fokus og det bryder jeg mig egentlig heller ikke om. Skulle jeg hellere undlade den øverste banner på forsiden? Tak for din tid. Martin |
Hej John Jeg takker mange gange for de pæne ord.
Værdien af præmierne varierer fra uge til uge og spænder måske fra 150 - 900 kr. Hvis jeg nu skriver hvad præmien er på forsiden, risikerer jeg vel også at besøgende ikke klikker videre - og det vil jeg jo gerne have dem til, så de kan se hvor nemt det er at deltage i lodtrækningen og også få en ekstra sidevisning - der kommer reklamer på den side senere hen. ... eller er den strategi forkert? Tak for din tid. Martin |
Hej Mikael Tak for din tid og dine råd - er noteret på to-do-listen. Martin |
Hej Søren
Der har været en kort beskrivelse på forsiden og med alle de kommentarer jeg har fået på netop det punkt - så kommer den igen.
Du har fuldstændig ret i begge dine betragtninger. Det er taget til efterretning og noteret på to-do-listen. Mange tak for din tid. Martin |
Hej Ken
Når du klikker på Drengetøj får du alt drengetøj på en liste, klikker du så på den ønskede størrelse får du alt drengetøj i den størrelse på en liste og herefter har du så muligheden for specifikt at vælge emne f.eks. bodystocking, overdel, underdel osv. Synes du rækkefølgen bør være anderledes og hvorfor?
Tak for idéen, det vil jeg afprøve. Hvad siger du til helt at fjerne bannerreklamer fra forsiden? Tak for din tid. Martin
|