Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skarpe øjne på mamagoo.dk

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nice.

Jeg synes farverne er rigtig fine.

Måske skal den grå i midten være lidt lysere.

Men rigtig flot design!

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 18:24

Lige en hurtig kommentar: Skriv da på forsiden hvad siden handler om? 

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:25

Alt for meget fokus på ThisSocks.dk - Jeg troede det var thissocks.dk's werbshop bare med nyt navn.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Køge
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Fra  KGB - Køge Garn & Broderi Skrevet kl. 18:35

Hej Martin,

En del af annoncerne er temmelig gamle (næsten ½ år). Hvem fjerner annoncerne når varen er solgt. Er du sikker på, at en vare der har været annonceret ½ år, stadig er til salg?

mvh sus

Fra Næstved
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:53

Hej Christoffer

Christoffer Hauthorn Boisen:
Den virker rigtig professionelt af udseende

Tak for de pæne ord om mamagoo, det er www.synergi1.dk der har lavet design på siden og www.indosoft.dk der er programmør - jeg er meget tilfreds med dem begge.

+1-knappen er noteret på min To-do-liste.

Tak for din tid.

Martin 

Fra Næstved
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 19:04

Hej Byteman

Byteman:
Hvis jeg nu var havnet tilfældig på denne side kunne jeg godt savne en linie på forsiden som beskrev hvad det var - "Markedsplads....". Ellers kunne man måske tro det var en almindelig webbutik. Måske har jeg overset det

Nej, du har ikke overset det. Jeg har for nylig udskiftet den korte beskrivende tekst med annoncering om lodtrækning - det var måske en dum idé. Jeg arbejder på en anden løsning, så jeg kan få plads til begge informationer.

Byteman:
Den øverste reklame tager en del fokus, men det har jo sine fordele.

Jeg ved den øverste reklame tager meget fokus og det bryder jeg mig egentlig heller ikke om. Skulle jeg hellere undlade den øverste banner på forsiden?

Tak for din tid.

Martin

Fra Næstved
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 19:20

Hej John

Jeg takker mange gange for de pæne ord.

John Bakken:
Jeg ville dog mht. din konkurrence i overskrifte skrive noget i stil med "vind præmier for xxxx kroner!" og så også skrive hvad præmien er på forsiden.

Værdien af præmierne varierer fra uge til uge og spænder måske fra 150 - 900 kr. 

Hvis jeg nu skriver hvad præmien er på forsiden, risikerer jeg vel også at besøgende ikke klikker videre - og det vil jeg jo gerne have dem til, så de kan se hvor nemt det er at deltage i lodtrækningen og også få en ekstra sidevisning - der kommer reklamer på den side senere hen. ... eller er den strategi forkert?

Tak for din tid.

Martin

Fra Næstved
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 19:23

Hej Mikael 

Tak for din tid og dine råd - er noteret på to-do-listen.

Martin

Fra Næstved
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 19:35

Hej Søren

Søren Lander:
Hvis du kan fremhæve det er en form for "Markedsplads" vil det være at foretrække.

Der har været en kort beskrivelse på forsiden og med alle de kommentarer jeg har fået på netop det punkt - så kommer den igen.

Søren Lander:
kan du måske skrive det: "Beklager, ingen bøger til salg lige nu" eller noget i den dur? Og ligesådan, vil jeg synes det kunne være godt, hvis produktbillederne bliver vist mere tydeligt, måske ved at flytte kategorimenuen ud i venstre side, da den fylder ret meget i toppen på siden..

Du har fuldstændig ret i begge dine betragtninger. Det er taget til efterretning og noteret på to-do-listen.

Mange tak for din tid.

Martin 

Fra Næstved
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 19:52

Hej Ken

Ken Schultz:
Måske vil der være en fordel hvis du laver underkategorier f.eks. undertøj, nattøj, overtøj, bukser, bluser etc. og ikke kun størrelser. Det vil hjælpe dig når du forhåbentligt bliver meget større :-

Når du klikker på Drengetøj får du alt drengetøj på en liste, klikker du så på den ønskede størrelse får du alt drengetøj i den størrelse på en liste og herefter har du så muligheden for specifikt at vælge emne f.eks. bodystocking, overdel, underdel osv. Synes du rækkefølgen bør være anderledes og hvorfor?

Ken Schultz:
Noget andet som du kan teste er at fjerne topbanneret og i stedet for placere et eller flere bannere i højre side. Så får du rykket det vigtigste på din portal op i fokus.

Tak for idéen, det vil jeg afprøve. Hvad siger du til helt at fjerne bannerreklamer fra forsiden?

Tak for din tid.

Martin

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)