Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skarpe øjne på mamagoo.dk

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Den 20. juli 2011 startede jeg mamagoo.dk. En niche-markedsplads hvor du kan købe, sælge, bytte eller give væk nyt eller brugt tøj og udstyr til babyer, børn og gravide. Og det er gratis hele vejen.

Jeg arbejder hele tiden på at forbedre siden, men vil rigtig gerne høre jeres mening om design og brugervenlighed på www.mamagoo.dk

Jeg ser frem til konstruktiv kritik.

Med venlig hilsen

Martin Mayland 

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 22:11

Den virker rigtig professionelt af udseende. Det er fint at du er på Facebook, da man kan forvente at målgruppen er aktiv dér.

Jeg vil anbefale at få +1-knappen på dine sider også, primært for SEO-værdiens skyld, sekundært vil det også være en positiv ting for brugerne, når/hvis Google Plus vil blive mere udbredt hos den danske befolkning.

Tilmeldt 22. Nov 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:22

Hejsa, her får du lige et par hurtige bemærkninger.

Flot side. Jeg kan rigtig godt lide den lilla farve og de runde former (det kan målgruppen nok også :)).

Hvis jeg nu var havnet tilfældig på denne side kunne jeg godt savne en linie på forsiden som beskrev hvad det var - "Markedsplads....". Ellers kunne man måske tro det var en almindelig webbutik. Måske har jeg overset det.

Den øverste reklame tager en del fokus, men det har jo sine fordele.

Men alt i alt en indbydende side.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:36

Rigtig fin side men bliver lidt forivrret af banner med at vinde.. Det er ikke klart for mig hvad der vindes og hvordan..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 23:44

Rigtig fin side!

Hård branche, men hold panden højt, du er kommet godt fra start med så flot en side.

Jeg ville dog mht. din konkurrence i overskrifte skrive noget i stil med "vind præmier for xxxx kroner!" og så også skrive hvad præmien er på forsiden.

Held og lykke!

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:45

mere om konceptet på siden lidt også forsiden, der står sådan set intet faq siden

social medier få også google plus på siden  og twitter så folk lettere kan dele jeres siden

kontakt siden frem med grund info cvr nummer og adresse info det gør siden mere troværdig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus/Aalborg
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 41
Fra  IMENO Skrevet kl. 00:01

Hej Mayland

Ligesom de andre skriver, synes jeg også din side henvender sig til målgruppen med den lilla' farve og rundinger!

Desværre tror jeg ikke jeg ved første øjekast vil kunne gætte hvad det er man kan på din side. Nu har du jo beskrevet sidens henseende, men det eneste jeg ud fra forsiden kan se er, at man kan oprette en annonce (altså sælge) eller vælge en produktkategori (købe). Hvis du kan fremhæve det er en form for "Markedsplads" vil det være at foretrække.

En anden lille ting er de produkter du har til salg. Når jeg eksempelvis klikker på "bøger" under LEGETØJ, kommer der ikke noget frem. Jeg går ud fra det er fordi der ikke er nogle bøger for tiden, kan du måske skrive det: "Beklager, ingen bøger til salg lige nu" eller noget i den dur? Og ligesådan, vil jeg synes det kunne være godt, hvis produktbillederne bliver vist mere tydeligt, måske ved at flytte kategorimenuen ud i venstre side, da den fylder ret meget i toppen på siden..

Det var lige et par hurtige oplevelser med mamagoo.dk, håber det er brugbart og held og lykke med siden fremover :) 

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 12:41

Hej Martin

Det ser godt ud :-)

Jeg vil dog foreslå dig at du ændrer vedr. kategorier så du får flere under børnetøj, da f.eks. drengetøj er meget bredt set i.f.t. f.eks. bæresele under udstyr.

Måske vil der være en fordel hvis du laver underkategorier f.eks. undertøj, nattøj, overtøj, bukser, bluser etc. og ikke kun størrelser. Det vil hjælpe dig når du forhåbentligt bliver meget større :-)

Noget andet som du kan teste er at fjerne topbanneret og i stedet for placere et eller flere bannere i højre side. Så får du rykket det vigtigste på din portal op i fokus.

Mvh. Ken

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 12:56

Mikael christiansen:
mere om konceptet på siden lidt også forsiden, der står sådan set intet faq siden

Rigtig flot side.

Men giver Mikael helt ret. Mere tydelig information på forsiden omkring hjemmesidens koncept og formål.

Johannes

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 97
Fra  maling.nu Skrevet kl. 13:00

Jeg vil give Ken ret i, at yderligere opdeling af kategorierne vil være godt.

Sådan at man kan klikke sig ind på specifikt på for eksempel, bukser str. 140 til dreng. Sko skal også indeles i størrelsesintervaller og sommer/vinter, støvler/sandaler.

Ved spil kommer der ved mouse-over info om at det er spil til eks. ds, men der dukker brætspil op?

Ved gives væk, kan man ikke klikke sig ind på de sko der er, men ryger til en side uden vare?

Ellers godt design, også noget jeg selv ville overveje at bruge. Men størrelserne passer kun til min knægt på 5 som er str. 140, mens tøsen på 7 skal bruge 146. De er begge temmelig høje. Så hvis du vil have fat på familier med børn op til 10 år, skal størrelserne minimum gå til 152 str. 37 i sko.

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)