Jeg har redigeret indlægget lidt, så den tekst der var blevet hvid nu igen er læselig.
Og lige der så burde indlæget, efter min mening, blive slettet - det jo grov udnyttelse af Amino som forum til skjult markedsføring.
MVH
Kim
Hej Kim,
Indlægget er flyttet til kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig", her er det helt tilladt at lave markedsføring for plus-medlemmer. De efterfølgende indlæg giver da også en fin debat.
Jeg vælger at tro at teksten med den forkerte farve var en fejl i formateringen, det giver ingen mening at skjule den.
Nu gidder jeg simpelthen ikke denne debat mere, i vil åbenbart misforstå alt man skriver... hold kæft en flok nejhatte af dimensioner.
1: Selvfølgelig skal du som iværksætter SELV står for faktureringen, det har jeg heller ikke skrevet du IKKE skal, jeg skrev bogførings, moms løn m.m skulle du få andre til at lave.
2: Selvfølgelig skal du ikke bare lade andre lave dit regnskab, og så tro at alt er i orden. Du skal lade andre udføre arbejdet og dermed sparre en masse tid, som du kan så bruge bedre. Du skal ALTID følge med i regnskabet og være i tæt dialog med din bogholder/ dit bogholderi i hele processen men altså bare IKKE udføre arbejdet selv.
Ja har skrevet det til dem og har også søgt på indiske programmører til at lave det, men dem jeg har snakket med indtil videre har været for dyre men må kigge videre, hvis ikke de snart får gang i deres egen API
Jeg venter også spændt på den API.. Mon folkene bag Billys læser med herinde, og kan komme med konkret svar på hvornår det forventes at den er klar ?
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.