Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.limedinbolig.dk

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 38
Fra  Lime / Din Bolig Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Først og fremmest tak for altid inspirerende læsning og idégenerering!
Vi etablerede os i oktober 2010 og er derfor fortsat en newbie inden for e-business.

Vi har kun et mål: at give vores kunder den BEDSTE service !

For at vi kan leve op til vores mål kræver det først og fremmest, at vi har en god web-shop, så vil I gøre os den tjeneste at give os feedback på vores site: www.limedinbolig.dk

Bedste hilsner,
Anders

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 16:02

Meget flot og enkel hjemmeside. Er ret vild med navnet hehe. Fed idé!

Menuen i venstre side fungerer ikke rigtigt. Og så synes jeg der er for mange menupunkter på en gang.

Men ellers synes jeg det er en super fed side.

Mvh Jannik H.

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 16:37

Anders:

For at vi kan leve op til vores mål kræver det først og fremmest, at vi har en god web-shop, så vil I gøre os den tjeneste at give os feedback på vores site: www.limedinbolig.dk

Hej Anders,

Jeg synes jeres shop er enkel og overskuelig og holdt i et behageligt ( og relevant ) farvetema!

Det eneste der ridser lakken lidt er, når man klikker et produktbillede stort, så ryger man ud af shoppen og hent til billedet i sin reelle størrelse, da linket henviser direkte til billedfilen.

"Fejlen" kommer først når man har klikket et af de små billeder op, for så mister den zoom-funktionen og bliver et ganske almindeligt link.

Selv tjek-ud-flowet - jeg gik kun til punktet hvor man skulle indtaste navn og adresse - synes jeg også er godt og jeg kan godt lide at man kan se fragt med det samme, så man slipper for at indtaste alt muligt først.

Alt i alt en shop uden så mange dikkedarer og det er derfor nemt at koncentrere sig om produkterne.

Helt klart et sted jeg kunne finde på at handle.

Med venlig hilsen

Tommy Nitz

Fra Odense C
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:47

I min IE9 browser bliver siden helt sort i ½ sek. efter klik i menu. Ellers flot og enkel side. Fede produkter.

Webudvikling i .NET - Regard webbureau - Odense

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 17:05

Hej Anders

Fin, simpel og flot hjemmeside! Det skal I have ros for.

* Det er vist sagt tidligere, men når man kigge de alternative billeder igennem i jeres shop, så forsvinder zoomfunktionen. Klikker man på billedet, bliver det ikke større, det sender dig blot hen til en blank side, kun med billedet på - det virker ikke særligt godt for mig. Kan I ikke gøre det anderledes, så sørg for at billedet dukker op i et andet vindue, når man klikker på det, da folk har en tendens til at klikke på krydset oppe til højre, når de ikke vil se billedet længere. Ergo de lukker din shop ned. Det vil man jo ikke have. :)

* Fremhæv de gode links, som du ser som fed service til dine kunder - f.eks. har du et link der hedder "Gør et kup!"

* Handelsbetingelser, om os osv osv står nederst i venstre kolonne. Man skal altså lede efter oplysninger om jer. Det virker meget mere troværdigt, hvis du f.eks. smider det op i toppen af siden i en vandret menu. Så ved man hvor man har jer. Også selvom man sidder på en lille skærm.

* Igen om troværdighed og synet fra kundens side. Et favicon vil kun øge troværdigheden og det viser, at I også gør jer i de små detaljer! :)

*Call-To-Action knapper. Jeg savner CtA på den første produktside. Flere af jeres produkter har ikke varianter. Hvorfor så ikke give kunden mulighed for at kunne trykke på en købs knap med det samme kunden spotter produktet. Meget handel over nettet er impulskøb. Giv mulighed for impulskøb og mersalg - Det er en win-win situation! :)

* Fed ide at man kan vælge 'indpakning' i kurven! Nedenunder er der en anden checkboks, som jeg formoder er til 'afhent selv' featuren. Den er lidt langt fra teksten 'afhent selv' og kan derfor være lidt forvirrende, hvad den skal bruges til.

* Jeg prøvede at vælge 'afhent selv', men der står ingen steder, HVOR jeg skal afhente pakken. Heller ikke når jeg trykker 'til bestilling'.
Få eventuelt en adresse under 'afhent selv' til at dukke op, når man trykker i checkboksen, eller lav en standard tekst, hvor der står, hvor man kan hente sin pakke, så man ikke klikker væk fra købet, for at finde adressen på siden.

Det her er smådetaljer, som kan hjælpe på servicen og skabe mindre forvirring. Man det er satme en flot shop I har jer. :) Det skal I have!

// Casper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:43

billeder

få orden på det du falder ud ad siden ved billeder , det er svært at komme tilbage

ved billeder husk titler og tags derved en chance det findes i google billedet søgning

titlen

husk udnyt titlen alle søgemaskiner viser 60 tegn udnyt det , dog gerne 70 tegn også da google er begyndte også at vise det

produkt beskrivelserne og interne links

produkt beskrivelser der er nogle hvor kun er overskrift i dem og der står intet om produkt det ville sælge langt bedre vis der stod en god tekst der

de fleste sider der går serisøst op i søgeord optimering har en nyheds blog

en af disse 2 ting har de fleste gerne faq siden eller mini ord der opbygger jeres interne struktur mod jeres kerne ord , disse sider svare også på alle de almindelig spørgsmål omkring jeres produkter , husk links til denne side hver gang et af de kerne ord nævnes denne side du linker til starter med h1  dette kerne ord.

social medier

social medier mangler google plus og twitter på siden derved kan folk lettere dele jeres side på de social medier

overskrifter

der er ikke brugt meget h1 på siden og slet ikke h2 eller h3 eller h4 det deler siden op under emmer derved lettere at overskue en siden og du fortæller med gode overskrifter også videre hvilken ord du satser på

kontakt siden

en fordel der kommer en kontaktformular derved lettere at kontakte dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:49

Rigtig fin shop. Dog synes jeg den mangler en smule finish.. Der er grafiske elementer som er bedre end andre. Fx er venstremenuen lidt trist :( 

Måske i også burde overveje lidt mere præsentation af shoppen på forsiden? For mange af jeres besøgende er det vel første gang de ser den og så synes jeg der mangler lidt info, storytelling whatever... 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 38
Fra  Lime / Din Bolig Skrevet kl. 22:10

Wauw.. tusind tak for gode bemærkninger!

Gode kritikpunkter som vi vil tage til os.
Vi overvejer om vi skal sætte mere liv på siden ved at have facebook kørende på siden, eller måske en blog?

Er det en idé at have færre katagorier i venstresiden? F.eks. ved at have mere overordnede katagorier?
Vi forsøger at minimere antallet af klik, så idéen med en fast-track (muligheden for at købe produkterne uden at skulle klikke nærmere på produktet) er en rigtig god idé.

TAK
Anders 

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 12:48

Hej Anders

Prøv at teste med nogle større actionknapper både på oversigtssiden (hvis du indsætter en købsknap der) og produktsiden.

Antallet af kategorier og mærker er fint, man kan forholdsvis hurtigt scrolle dem igennem.

Jeg synes det er en meget vellykket shop :-)

Mvh. Ken

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 13:17

Hej Anders

Glad for at du kunne bruge vores feedback. :)

En knap til facebook på forsiden er aldrig en dårlig ide. Den skal dog kun være der som en service, og skal ikke stjæle blikket fra produkterne eller kategorierne. Når kunden først er på din side. så led dem til produkterne.

Jeg overvejede selv en videoblog på min egen shop, men blev hurtig rådet til at lade vær. Jeg blev i stedet kraftigt anbefalet at blogs og videoblogs hører hjemme på Facebook. Ikke på din shop.
Man har jo en perfekt, gratis og effektiv blog via Facebook.

Jeg synes antallet af kategorier er udemærket.
For at minimere kliks skal du blot gøre brug af Call-to-Action, hvor det er muligt! :)

// Casper

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)