Hej Anders
Fin, simpel og flot hjemmeside! Det skal I have ros for.
* Det er vist sagt tidligere, men når man kigge de alternative billeder igennem i jeres shop, så forsvinder zoomfunktionen. Klikker man på billedet, bliver det ikke større, det sender dig blot hen til en blank side, kun med billedet på - det virker ikke særligt godt for mig. Kan I ikke gøre det anderledes, så sørg for at billedet dukker op i et andet vindue, når man klikker på det, da folk har en tendens til at klikke på krydset oppe til højre, når de ikke vil se billedet længere. Ergo de lukker din shop ned. Det vil man jo ikke have. :)
* Fremhæv de gode links, som du ser som fed service til dine kunder - f.eks. har du et link der hedder "Gør et kup!"
* Handelsbetingelser, om os osv osv står nederst i venstre kolonne. Man skal altså lede efter oplysninger om jer. Det virker meget mere troværdigt, hvis du f.eks. smider det op i toppen af siden i en vandret menu. Så ved man hvor man har jer. Også selvom man sidder på en lille skærm.
* Igen om troværdighed og synet fra kundens side. Et favicon vil kun øge troværdigheden og det viser, at I også gør jer i de små detaljer! :)
*Call-To-Action knapper. Jeg savner CtA på den første produktside. Flere af jeres produkter har ikke varianter. Hvorfor så ikke give kunden mulighed for at kunne trykke på en købs knap med det samme kunden spotter produktet. Meget handel over nettet er impulskøb. Giv mulighed for impulskøb og mersalg - Det er en win-win situation! :)
* Fed ide at man kan vælge 'indpakning' i kurven! Nedenunder er der en anden checkboks, som jeg formoder er til 'afhent selv' featuren. Den er lidt langt fra teksten 'afhent selv' og kan derfor være lidt forvirrende, hvad den skal bruges til.
* Jeg prøvede at vælge 'afhent selv', men der står ingen steder, HVOR jeg skal afhente pakken. Heller ikke når jeg trykker 'til bestilling'.
Få eventuelt en adresse under 'afhent selv' til at dukke op, når man trykker i checkboksen, eller lav en standard tekst, hvor der står, hvor man kan hente sin pakke, så man ikke klikker væk fra købet, for at finde adressen på siden.
Det her er smådetaljer, som kan hjælpe på servicen og skabe mindre forvirring. Man det er satme en flot shop I har jer. :) Det skal I have!
// Casper