Hvilke erhvervsfolk/iværksættere/inspiratorer følger du på nettet eller i trykte medier? Hvem synes du det er inspirerende at høre interviews med eller læse artikler af/om? Hvem får du inspiration fra i netop din branche? |
Anja Lysholm:Hvilke erhvervsfolk/iværksættere/inspiratorer følger du på nettet eller i trykte medier? Hvem synes du det er inspirerende at høre interviews med eller læse artikler af/om?
Hvem får du inspiration fra i netop din branche?
Fra min branche lytter jeg selvfølgelig på de folk som har haft den succes som jeg selv går målrettet efter. Jeg kan (hvis jeg vil) lære utrolig meget af at lytte og forstå de fejl de har begået og de skridt de har taget rigtigt. Mange af dem jeg lytter til vil gerne lære fra sig, da succes fra mig og andre "smitter af".
Men jeg lytter også til andre, så diverse foredrag fra topsportsfolk er også interessante, fordi jeg mener deres information langt hen af vejen matcher de krav der er til min forretning. Der er ingen der bliver verdensmestre uden masser af træning, fejl og nederlag.
Thorborg er også altid spændende, Robbins og Kiyosaki følger jeg også med, dog i noget mindre målestok.
Dbh. Martin