Jeg har købt en HP iPAQ 1710 med roude66 men det virkede bestemt ikke godt. Istedet har jeg fået fat i tomtom´s navigation istedet. Det virker...(har været i frankrig med den) Selve PDA´en er ikke specielt avanceret. Men den dækker mit behov for kalender og navigation. Tror den kostede 2700 i fona. |
Dato: 12/15/2005 9:45:07 AM Forfatter: Med Windows Mobile 2005 forbliver dine data gemt selv om batteriet på din PDA bliver helt fladt. Med den tidligere version af Windows Mobile 2003 er alle dine data tabt, hvis der ikke er batteri på enheden.
Vil bare lige bekræfte hvad Uffe her siger, selvom han selv gør det med links.
Har indtil for nyligt arbejdet med IPAQ hos HP og ville aldrig selv købe en IPAQ (PDA) uden Mobile 2005 nu hvor det er her. Men RX3715 bliver du helt sikkert glad for. Har selv brugt den i noget tid.
EDIT: Ja så har rx3715 jo også et 1.3 MP kamera
Hvad angår "persistent memory" så er det jo ikke et issue hvis du bruger din IPAQ dagligt.
Men vil du gerne have en IPAQ med GSM telefon, skal du op i 6515. Uden at afsløre for meget, så er den noget bedre end 6510.
Carsten skriver noget med at man min skal have et 1GB sd kort. Hele Vesteuropa kan køre på 512mb, skal man deriomd have GB med skal der lidt mere i. Men har man 1GB er man helt sikkert dækket ind. Dette gælder ved tomtom 3/5. Kender ikke helt specifikationerne til Route 66, men mon ikke det er nogenlunde det samme.
Har indtil for nyligt arbejdet med IPAQ hos HP og ville aldrig selv købe en IPAQ (PDA) uden Mobile 2005 nu hvor det er her. Men RX3715 bliver du helt sikkert glad for. Har selv brugt den i noget tid.
EDIT: Ja så har rx3715 jo også et 1.3 MP kamera

Hvad angår "persistent memory" så er det jo ikke et issue hvis du bruger din IPAQ dagligt.
Men vil du gerne have en IPAQ med GSM telefon, skal du op i 6515. Uden at afsløre for meget, så er den noget bedre end 6510.
Carsten skriver noget med at man min skal have et 1GB sd kort. Hele Vesteuropa kan køre på 512mb, skal man deriomd have GB med skal der lidt mere i. Men har man 1GB er man helt sikkert dækket ind. Dette gælder ved tomtom 3/5. Kender ikke helt specifikationerne til Route 66, men mon ikke det er nogenlunde det samme.