Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du Ibill.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Antonsen
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

overvejer at oprette mig som kunde på ibill.dk.... nogle aminoer som har erfaringer med dem?

vh

leif

provipal.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leif,

Jeg kender dem ikke selv, men de har da en reference-liste på deres hjemmeside. Du burde forholdsvis nemt kunne finde kontaktoplysninger på nogle af de personer/firmaer der står på listen og så give dem et kald.

http://www.ibill.dk/main-menu/moed-ibills-kunder/glade-e-conomic-brugere.aspx

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Antonsen
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

dem har jeg godt læst.. og det hele ser også super fint ud.. men måske lidt for lyserødt:-) så var interesseret i at høre om det var nogle som måske havde nogle dårlige erfaringer med at bruge Ibill.....

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Leif

Jeg err tilfældigvis en af de glade e-conomic brugere på listen. Vi er super glade for at bruge det, vi spare en hel del administrativt arbejde og det er super fedt at man kan lave det man er god til istedet for og tjene penge på det:-)

Vi du har nogle specifikke spørgsmål siger du bare til.

Mvh. Kasper

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en anbefaling.

Jeg har længe gået med tanken om at udvikle dette koncept, men har manglet ressourcerne. Så i årevis har jeg fået grå hår af debitorstyring - indtil jeg opdagede ibill.

Udsted dine fakturaer som du plejer i e-conomic:

  • Ibill sørger for at afstemme dit debitorbogholderi for dig gratis.
  • Ibill rykker de kunder der ikke betaler.
  • Det hele kører simpelthen bare som en drøm ! :-)
Fra København
Tilmeldt 20. Jun 10
Indlæg ialt: 31
Fra  Digitaljournalist.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også kun positive ting at sige om Ibill

 

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leif.

Jeg har i 4 måneder brugt iBill.dk til fakturering.
Jeg må sige som fakturering fungerer det rigtig godt.

Der er ting jeg gerne ville lave bedre i deres system, men det fungerer trods alt rigtig fint.

Det er meget nemmere at holde øje med sine betalinger.

Så en klar anbefaling fra mig.

Hilsen

Rolf Høegh

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt det men er stoppet igen ikke så meget fordi deres system var dårligt men endelig fordi det var for godt ! jeg her desværre rigtig mange kunder som har meget lidt forståelse for at jeg gik i gang med at bruge samme rykker regler som teleselskaber ikke at det ikke er rigtig at gøre det men der er mange der ikke vil betale de 100 kr og dette skabte sådan set et stort kaos at ubetalte regninger i vores system

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige startet med at bruge det, og er indtil videre også yderst tilfreds.

Sprang på det af samme årsager som andre - det er enkelt, og jeg slipper for at følge op og bogføre betalinger. At holde styr på hvem der nu har betalt, og få rykket de rigtige er jo hurtigt ret tidskrævende, og tærer på likviditeten. At man så derudover kan få dem til at sende en god gammeldags papirfaktura for en flad 10er, det er jo bare et ekstra plus npr der er behov for det.  

Thomas Reberholt:
Jeg har brugt det men er stoppet igen ikke så meget fordi deres system var dårligt men endelig fordi det var for godt ! jeg her desværre rigtig mange kunder som har meget lidt forståelse for at jeg gik i gang med at bruge samme rykker regler som teleselskaber ikke at det ikke er rigtig at gøre det men der er mange der ikke vil betale de 100 kr og dette skabte sådan set et stort kaos at ubetalte regninger i vores system

Du kan jo faktisk styre hvilke debitor grupper du ønsker iBill skal håndtere. Jeg har et par kunder der ikke kan håndtere FI koder i deres system. De er bare kommet i deres egen debitorgruppe, og så kører det helt uden om iBill.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Regin Jæger Madsen:

Jeg er lige startet med at bruge det, og er indtil videre også yderst tilfreds.

Sprang på det af samme årsager som andre - det er enkelt, og jeg slipper for at følge op og bogføre betalinger. At holde styr på hvem der nu har betalt, og få rykket de rigtige er jo hurtigt ret tidskrævende, og tærer på likviditeten. At man så derudover kan få dem til at sende en god gammeldags papirfaktura for en flad 10er, det er jo bare et ekstra plus npr der er behov for det.  

Thomas Reberholt:
Jeg har brugt det men er stoppet igen ikke så meget fordi deres system var dårligt men endelig fordi det var for godt ! jeg her desværre rigtig mange kunder som har meget lidt forståelse for at jeg gik i gang med at bruge samme rykker regler som teleselskaber ikke at det ikke er rigtig at gøre det men der er mange der ikke vil betale de 100 kr og dette skabte sådan set et stort kaos at ubetalte regninger i vores system

Du kan jo faktisk styre hvilke debitor grupper du ønsker iBill skal håndtere. Jeg har et par kunder der ikke kan håndtere FI koder i deres system. De er bare kommet i deres egen debitorgruppe, og så kører det helt uden om iBill.

Jeg skulle til at skrive det samme :-)

Jeg har også håbløse betalere som jeg ikke tør putte i ibill gruppen.

Gudskelov rigtig få - og typisk gamle kunder. Nye kunder ryger i ibill.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)