Jeg har fået tilbudt at være importør for hudplejeprodukter, jeg kender produkterne i forvejen da jeg har brugt dem i mange år og ved de virker. Det er på homeparty men IKKE MLM, sælgerne får en god provision af salget(40%) Mit spørgsmål er om der er nogen der har gode ideer til hvordan man skaffer kunder (eget netværk er begrænset) og hvordan man får sælgere. Produkterne har gennemgået den strenge test FDA ( food and drog administation) Er 100% naturprodukter, økologiske, allergi testet og effektive til allergi problemer, ikke testet på dyr og en masse andre gode ting håber på konstruktive tilbagemeldninger |
Det første er at få lavet nogle aftaler med nogle veninder/venner og få lov til at lave demo for dem. Og have en god veninde gave og sige at hvis nogle har lyst til selv at holde demo skal de sige til. Du vil også få en fornemmelse hvordan de tager produktet. Formålet første gang skal være at få nogle til at få flere demoer ikke salg det skal være en side gevinst.
Ellers er det rundt med flyer i området og i de lokale supermarked de har mange gange tavler til sådan noget husk og følge op hver 14 dag så du ikke er kommet under andre tilbud. Samt flyer i lokale butikker som du kommer i.
Ellers tjek op hvornår der er kræmmermarkeder samt andre lokale messer og få en lille bod hvor du kan finde kunder og sælger.