Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du mødebooker i hhv. Midtjylland og Trekantsområdet?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper -det kommer jo an på hvordan de definerer et call-center ikke? Jeg er ret sikker på at hverken Ellen eller undertegnede er indregnet i de statistikker, fordi man næppe kan kalde nogen af os for et call-center (korriger mig hvis jeg har misforstået dig, Ellen) bare fordi vi sidder og laver telemarketing.  -Jeg kan i hvert fald ikke mindes at have fået et opkald fra Mcphone om hvorvidt jeg eksisterede eller var gået konkurs.

/Jannie

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 22:11

Hej Jannie,

Det var nu ikke et angreb mod Ellen - eller dig - bare en opmærksomhed henledt på hvorledes "no cure - no pay" kan gå helt galt.

Det sidste indlæg, Ellen har postet her, giver mig en klar formodning om, at Ellen har 100% styr på tingene!:)

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:28

Jeg opfattede det heller ikke sådan. Det var ene og alene indholdet af det link jeg lige reagerer på.  Jeg er for så vidt enig med dig i at no cure no pay er skabt i vrede, men der er så mange der tilbyder det, og det er det alle efterspørger, så er det det de får. Jeg vil mene at i langt de fleste tilfælde vil en anden afregningsform være den mest rentable for kunden, men det må de jo så selvom...

Jeg kender selv til flere call-centre der ER gået ned. Det jeg hæfter mig ved er bare at telemarketing bliver kædet sammen til udelukkende at dreje sig om større call-centre i linket, når der findes mange små "fisk" rundt omkring der efter en bunke år stadig både eksisterer og ikke er gået konkurs ;) Så.. jeg ville bare stille spørgsmålstegn ved den lille undersøgelse de har lavet der. Det har sikkert nok været korrekt hvis de havde skrevet Call-centre i stedet for telemarketing i overskrift osv.

/Jannie

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 00:18

Hej Jesper

Nu kender vi to jo  faktisk hinanden :-), vi har haft et par moeder engang:-) og jeg er helt klar over der kan vaere de forhold i branchen, men det kan der jo ogsaa vaere i andre brancher.

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Skrevet kl. 00:21

Hej Jannie

Du har helt ret

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Skrevet kl. 00:25

Hej igen Jesper

Jeg har nu ikke opfattet det som et angreb, overhovedet, og jeg vil da godt sige, at no cure no pay, kan vaere noget skidt, hvis man ikke forstaar at administrere det korrekt. Derfor har jeg ogsaa andre afregningssystemer, og ved no cure no pay, tager jeg et opstartsgebyr og vil kunden ikke betale det, kan vi ikke starte et samarbejde.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)