Hej Aminoér. Kontakt mig hvis dette har interesse.
|
Hej Kmosen,
Dit indlæg lyder intressant.
Vi er et yderst professionel callcenter, der kan fremvise seriøse cases på kundeopgaver, vi har løst.
Vi arbejder, ligsom resten af vores seriøse og stærke kolleger i branchen, dog ikke med "no cure, no pay" princippet, men tilrettelægger en prisstrategi efter, hvordan kunden ønsker sine kampagner kørerne. Vores afregning er en kombination af fast vederlag og bonus for det, vi giver kunden.
Vi mener "no cure - no pay" er en strategi for manglende kvalitet, da vi ofte ser at kunder naturligvis modtager ordre på denne måde, men ikke længerevarende relationssalg, som vi kan give vores kunder. Derfor støtter vi ikke dette princip!
Jeg giver gerne en gennemgang af vores koncepter og priser, sammen med en gennemgang af, hvordan den "seriøse" side af branchen arbejde.
Ligeledes står jeg gerne for et samarbejde med provision til dig, såfremt du kan henvise kundeemner til os.
Se mere på abella.dk/callcenter-services
//Jesper