Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du mødebooker i hhv. Midtjylland og Trekantsområdet?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér.
Jeg har pt. en del opgaver mht. optimering i forskellige små og mellemstore virksomheder.
Typisk kigger jeg på arbejdsgange, overbemanding og lign.
Ofte kan det betale sig at slanke salgsafdelingen og i stedet tilknytte et mødebooker firma.
No cure, no pay, er nemlig yderst brugbart, især for små virksomheder.
Som dermed kan styre sine salgsudgifter helt ned i detaljen.

Til fremtidige opgaver, har jeg brug for info på mødebookere i hhv. Midtjylland og Trekantsområdet.
Personlig mener jeg sagtens at man kan arbejde med mødebookning ude af sit lokal område, men mange små virksomhedsejere føler sig mere trygge ved en lokal udbyder.

Kontakt mig hvis dette har interesse.

P.s. Jeg har naturligvis brug  for priseksempler og referencer.

Kmosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 10:12

Hej Kmosen,

Dit indlæg lyder intressant. 

Vi er et yderst professionel callcenter, der kan fremvise seriøse cases på kundeopgaver, vi har løst.

Vi arbejder, ligsom resten af vores seriøse og stærke kolleger i branchen, dog ikke med "no cure, no pay" princippet, men tilrettelægger en prisstrategi efter, hvordan kunden ønsker sine kampagner kørerne. Vores afregning er en kombination af fast vederlag og bonus for det, vi giver kunden. 

Vi mener "no cure - no pay" er en strategi for manglende kvalitet, da vi ofte ser at kunder naturligvis modtager ordre på denne måde, men ikke længerevarende relationssalg, som vi kan give vores kunder. Derfor støtter vi ikke dette princip! 

Jeg giver gerne en gennemgang af vores koncepter og priser, sammen med en gennemgang af, hvordan den "seriøse" side af branchen arbejde.

Ligeledes står jeg gerne for et samarbejde med provision til dig, såfremt du kan henvise kundeemner til os.

Se mere på abella.dk/callcenter-services

//Jesper 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:44
Jesper::

Jeg syntes der mange callcenter der skriver de er professionelle, hvordan ved bestiller at pågældene callcenter er netop professionellt?

Er der behov for en certificering af callcentre så att bestiller ved at her er der orden i sagerne ?
Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Fra  J. Møller Skrevet kl. 11:02

Michael,

Du har fat i den lange ende. En certificering kunne give mulighed for at skille vandene mellem de "professionelle" og de brodne kar. 

Vi arbejder meget med Dansk Industri omkring hele vores serviceorganisation og er underlagt SBAs servicenorm som gælder for alle vores divisioner, da vi er medlem af DI. På den måde kan vi bevise, at vi har styr på tingene. Lige fra økonomi til medarbejderforhold

Desuden har vi styr på vores borde i form af log omkring salg, kald - inbound som outbound og ja. Den kære overenskomst er vi også tilsluttet - som er et sjældent syn i call-branchen.

De ting kan en klient evt. undersøge får en aftale - for er der styr på tingene hele vejen rundt, så er firmaet gerne godt!

Jeg vil dog ikke komme med store taler om, at vi er enten dårligere eller bedre end andre. Vi har bare, i form af vores kunders accept, et koncept, som vi ved fungere.

Og kunne vi få et certifikat på dette, var det kanon! Indtil videre har vi bare servicenormen, som der kan læses mere om på sba.dk

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 11:49

Hej JesperMoeller

Hej har meget respekt for dine holdninger, du lyder ihvertfald som om at du mener hvad du skriver.

Men at kalde "no cure - no pay" for useriøst og mangel på kvalitet, syntes jeg er at stramme den lidt.

Jeg har samarbejde med flere firmaer der netop tilbyder "no cure - no pay" og de leverer høj kvalitet og er yderst seriøse i deres arbejde.

I bund og grund tror jeg at det er et spørgsmål om smag og behag, og et spørgsmål om hvordan man ønsker at arbejde.

I eks. rengørings branchen er det tilstrækkeligt at der bliver booket et møde til sælgeren, efterfølgende er det så dennes ansvar, for det første at gennemføre salget, og derefter bevare kunde relationerne.

For små virksomheder er det trygt at kunne til og fra vælge salgsaktiviteter og øjeblikkelig samtidig stoppe udgifterne til disse.

Anyway, Med din tilladelse, vil jeg gemme dine info til senere brug, hvor jeg evt. behøver den service du er god til.

JesperMoeller:
Ligeledes står jeg gerne for et samarbejde med provision til dig, såfremt du kan henvise kundeemner til os.

Da jeg i mit salgsmateriale gør opmærksom på at jeg ikke modtager kickback fra anbefalede leverandører, kommer dette ikke på tale. Men hvis provisions beløbet der imod kan fratrækkes kundens faktura er jeg frisk.

Tak for din henvendelse.

Kmosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Fra  J. Møller Skrevet kl. 12:02

Hej igen Kmosen,

Du har ganske ret. Det er et spørgsmål af smag og behag. Jeg er sikker på, at du selvfølgelig kan finde dygtige folk derude, som kan give dine kunder et godt salg via no cure-princippet. Jeg tror blot ikke på, at du finder "større" bureauer, der er klar på denne aftale. Men bevis gerne, at jeg har uret. 

Men da vi, i det firma jeg forvalter, mener at kvalitet er meget mere end bare et godt og hurtigt salg, så kan vi på ingen måde være med på det princip.

Jeg er dog naturligvis klar på at lade "din" bonus gå til dine kunder i stedet for dig. Men lyder ret åbenlyst til, at du leder efter no-cure partnere, og der kan jeg ikke hjælpe dig.

Du er dog altid velkommen til at kontakte os, og se hvad vi kan gøre for dig. Du kan evt. sende mig en personlig PM hvor du giver dine kontaktoplysninger. Så kan vi tage en uforpligtende snak.

//Jesper 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 00:55

Hej Jesper

Jeg synes nu ogsaa du strammer den lidt ved at sige, at de telemarketingsfirmaer der bruger no cure no pay princippet ikke er serioese, der er faktisk rigtig mange af de store indenfor brancher der bruger det. Jeg selv bruger begge loesninger, no cure no pay og timebetaling alt efter opgave, dog tager jeg et startgebyr ved no cure no pay loesninger, men aldrig stoerre end et par moeders pris. Prisen paa en opgave afhaenger jo ogsaa af, hvor svaert det er at faa en aftale/moede hjem, hvor mange krav/kriterier der er paa en opgave, selvfoelgelig er det jo saadan, hvis der er rigtig mange krav til emnerne, bliver moederne jo ogsaa dyrere, da det af naturlige aarsager tager laengere tid at faa noget igennem

Ellen Danstrup

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Fra  J. Møller Skrevet kl. 08:31

Inden jeg bliver uvenner med det halve af callcenterbranchen, må jeg klart udtrykke at jeg på intet tidspunkt har nævnt "no cure" princippet for værende useriøst.

Jeg har derimod ytret at vi, i den virksomhed jeg forvalter, ser det som en lavere kvalitet for mange af vores kunder og har desuden nævnt at det må være op til kunden selv at vælge - vi anvender blot ikke det princip.

Med seriøs forretning mener jeg derimod, at vi som callcenter kan give en allroundløsning med callregistrering, optagelser af vores salg m.v. Teknologier som vi har investeret meget i, samtidig med et veluddannet personale. Med de investeringer kan vi give kunden en stærk kvalitet, som vi ikke blot kan honores for i "no cure - no pay"!

Jeg har omvendt aldrig brugt ordene "no cure" og "useriøst" i samme sætning!

Så beklager, hvis det er blevet fortolket således.  

Til sidst må jeg endeligt afslutte, at jeg ikke er intresseret i en lang debat om fordele og ulemper ved princippet. Jeg mener det er op til hver enkelte at beslutte om man gør det eller ej. Og det har vi valgt ikke at gøre.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:47

Hej Jesper

Selvfoelgelig skal vi ikke gaa ind i en lang diskussion omkring dette emne, vi har hver vores synspunkter paa tingene, men dog vil jeg sige, at en service som hjaelp til at faa kontakt til nye kunder kan blive saa dyr, at der ikke er raad til det, og endelig, fordi man har investeret en masse penge i nye teknologier til at booke moeder, er ikke en garanti for at moederne er bedre eller chancen for, at kunden selv saelger paa moederne bliver stoerre. Store investeringer skal betales, og der er kun een til  at betale, og det er kunden. Jeg mener, (maaske lidt gammeldags) at det stoerste aktiv er , at man forsoeger at faa saa gode moeder ind som muligt, man ikke presser moeder igennem, forstaar at tale med folk paa alle niveauer, det er langt vigtigere end dyre systemer, da kontakten til en potentiel ny kunde altsaa gaar igennem personen der sidder i den anden ende af roeret.

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Fra  J. Møller Skrevet kl. 20:21
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)