Hej Aminoer. |
Jeg tror sagtens du bare kan bogføre manuelt på de respektive konti, men forstår helt dit problem når du bruger debitor og faktura - så jeg kobler mig meget interesseret på
vh
Hej Aminoer. |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Jeg tror sagtens du bare kan bogføre manuelt på de respektive konti, men forstår helt dit problem når du bruger debitor og faktura - så jeg kobler mig meget interesseret på vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Nu må vi se om der ikke dukker et klogt hoved op, som måske har svaret :-) |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Der er ingen tvang til at registrere det fulde fakturabeløb ved udligning af fakturaer i summasummarum. Ved fakturaopslag i kladden foreslår den automatisk saldoen på det valgte fakturanummer. Dette beløb kan nemt ændres hvis du vil. Fakturaen vil så være åben i bogholderiet fortsat, men med saldo på 50% som så vil være summasummarums opslag næste gang du er så heldig at få penge ind på din bankkonto. |
Mange tak Jørgen. Det fungerer jo perfekt! :-) |