Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få et nystiftet ApS DKK 12.500 (Er jeg blevet tilbudt, god idé?)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Juri W:

Nogen revisor der kan kommenterer inden jeg også melder dem til
forbrugerombudsmanden?


Om produktet er reelt eller ej, ændrer jo ikke på deres valg af markedsføringsmetode.. Men dig om det :-)

Den debat jeg henviser til kan findes her :-)

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Wesche:
Om produktet er reelt eller ej, ændrer jo ikke på deres valg af markedsføringsmetode.. Men dig om det :-)

Jeg har ikke ytret om hvad jeg synes. Men jeg kan godt se det lugter lidt. Men vil da gerne have en kommentar fra en revisor.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps. Det var kommentar fra en revisor på om det er ulovlig markedsføring. Ikke om produktet er en god idé :) Tror vi mener det samme Nicklas.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Juri W:
Det eneste er hvis min kommende forretning ikke får noget overskud er jeg lidt på røven om 18 måneder, når de skal have egenkapitalen.

Lad mig sige det mildt. Du er allerede på røven fra det øjeblik du tager imod dette tilbud.  Sidst denne model blev forsøgt markedsført her på Amino tvangsopløste Erhvervs- og Selskabsstyrelsen efterfølgende en lang række selskaber med store konsekvenser for en række af de købelyste aminoer.

Hvis du læser modellen ordentlig igennem vil du opdage, at de ikke skal have egenkapitalen efter 18 måneder. Den snuppper de allerede få sekunder efter stiftelsen. Det er derfor du har 18 måneder til at genetablere den.

Tilbuddet er en narresut for du betaler en kæmpe overpris i stiftelse for et aps uden indhold og som du risikerer bliver lukket i dag, i mprgen eller om et halvår. Selskabsloven er rimelig kontant omkring denne form for stiftelse og giver ikke efterfølgende mulighed for reetablering af kapitalen, hvis det opdages.

Jeg vil ikke anbefale at I bare klager til forbrugerombudsmanden fo spam. Her bør den videresendes til Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, som ser meget alvorligt på den slags overtrædelser.

/Henrik

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lugter af noget skidt....

Se blot deres hjemmeside.
Her finder du absolut ingen oplysninger omkring priser osv.

De burde ikke have lov til at drive en så useriøs forretning.

Jeg ville aldrig kunne finde på at handle hos dem.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville anmelde dem - det er noget forbandet svineri. Iøvrigt kan de ikke bare trække pengene ud igen.

 

Det lyder som noget vrøvl, og et forsøg på at stjæle 12.500 fra X antal naive iværksættere.

 

stig

Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar! Er trist at se sådan nogle firmaer eksistere. 

Med venlig hilsen

Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Juri W:
Er trist at se sådan nogle firmaer eksistere

Eller gør den? Kan overhovedet ikke finde den på CVR, hverken adresse søgning eller telefon nummer. Håber ikke der er nogen der er hoppet i tilbudet.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har desværre dybere kendskab til disse virksomheder.

ET RÅD: HOLD DIG LANGT VÆK FRA SÅDAN NOGET USERIØST!

 

MvH

Peter

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået samme mail. umildbart er det ikke 100% ulovligt men du leger sku med ilden hvis man gør det.

du må ikke stifte et ApS eller AS medmindre der er værdi i firmaet for pengene og det de gør er sådanset at snyde systemet :)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)